Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

♥️ april/mei 2020 baby's ♥️

• Auteur
  • MamavanKQAKJ
    Bijdrager
    #10361213 Quote

Hallo 

Hier een dochter van 6 mei 💞

Nicolle B
    Bijdrager
    #10429774 Quote

Hey dames,

Hoe gaat het hier met iedereen ?

En met de kindjes?

Ondertussen worden ze alweer bijna 1 jaar allemaal 😵

Wat is de tijd toch gevlogen he 😲

Peff
    Bijdrager
    #10439328 Quote

Super toevallig, ik denk ik kijk even of er nog gekletst word omdat ze alweer bijna 1 worden of al 1 zijn geworden! Gefeliciteerd voor de mama’s en kindjes van de maand april! Die van ons is nu ruim 11 maanden (17 mei 2020) en het gaat hartstikke goed. Heeft nu wel een griepje te pakken helaas maar die zag ik al aankomen aangezien zijn broer afgelopen weekend flinke griep had. Hopelijk knapt hij gauw op want op 4 mei is het weer prikjes tijd… Zie er tegenop maar het is voor een goed doel. Wij zijn hem zelf gaan wegen gisteren en ik snap nu waarom ik me een hernia aan hem til.. 12,1 kilo! Nu wel tussendoor een vraag; hoeveel flessen geven jullie en/of wat is jullie schema van de dag? Ik merk dat ik daar af en toe mee loop te sukkelen dus misschien dat er handige tips or tricks tussen zitten. Nou ik ben erg benieuwd wie er gaan reageren en hoe het met derest gaat!

Nicolle B
    Bijdrager
    #10439663 Quote

Hier vandaag 1 geworden!

Wat een mijlpaal  weer🎉

Hier sinds 1 maand al geen flessen meer. 

Dus ik kan je niet echt met een schema helpen denk ik .  Zn fruit brood en avond eten is allemaal op dezelfde tijden als toendie nog wel flessen had .

Beterschap voor je kindje  . Ook zo sneu die prikjes 😔

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct