Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1 dag overtijd

• Auteur

Hoi.

Ik ben zelf 1 dag overtijd, geen ongesteldheid te bekennen..  Heb vandaag een test gedaan en die was negatief. Weet dat ik nog wat langer moet wachten met testen, maar soms wil je gewoon weten waar je aantoe bent.. Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden, ik word er zelf helemaal gek van. Iemand hier ervaring mee? 

BenB
    Bijdrager
    #10201170 Quote

Het kan nog steeds alle kanten op. Ik was in februari een dag overtijd en uiteindelijk toch ongesteld geworden. Ik had ook negatieve testen. Het kan ook zijn dat je zwanger bent, maar dat je nog niet voldoende hcg hebt voor een positieve test. Succes!

#10201177 Quote

Bedankt voor het reageren. Wat vervelend dat je zelf in februari ook negatieve tesen hebt gehad. Vind het zelf naar dat je elke keer zo in onzekerheid zit. Kan daar niet echt zo goed tegen, maar ik denk dat iedereen dat wel ervaard als je graag zwanger wilt worden. 

Hopelijk heb ik snel wat duidelijkheid..

Nogmaals bedankt voor het reageren. 

Klaasjee
    Bijdrager
    #10201187 Quote

Ben ook een keer 2 dagen over tijd geweest, maar heb waarschijnlijk gewoon een latere eisprong gehad. De cyclus erop was precies t zelfde ook een cyclus van 30 dagen ipv 28. Dus kan soms wel eens verschil in zitten. 

Even afwachten of het toch nog doorzet en anders over 2/3 dagen nog een test doen. Mocht je zwanger zijn verdubbeld je hcg waarde per 2/3 dagen. Succes! 

Mamasannepanne
    Bijdrager
    #10201201 Quote

Ik ben vandaag na 10 dagen overtijd te zijn geweest pas ‘licht’ ongesteld geworden, dus zou me met 1 dag overtijd nog niet te druk maken. 😉

1 dag gebeurd heel vaak, rustig afwachten.. en mocht je over 2 dagen nog niet ongesteld zijn dan kan je eventueel weer een testje wagen. 

Ben je al lang gestopt met anticonceptie?

#10201208 Quote

Bedankt voor het reageren! Dit helpt me enorm, heel erg bedankt voor het meedenken. 

Ja bij mij is het echt heel onregelmatig. Vanaf maart en april is het stabiel, maar de maanden ervoor waren echt heel onregelmatig. Soms 27 dagen en soms 35 dagen, (had ik nog nooit eerder meegemaakt, ben altijd wel heel regelmatig ongesteld. Zal het dan wel even rustig afwachten.  Ik slik trouwens geen pil, vanwege een leveraandoening. Ik heb 2 jaar geleden wel een kopersipraal gehad, maar die is er inmiddels uit. 

Nogmaals bedankt voor het meedenken. 

Groetjes! 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct