Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

10.2 zwanger en met de dag misselijker

• Auteur

Bleh.. Nu 10 weken en 2 dagen zwanger maar man man.. Wat ben ik iedere dag misselijk.. Iedere x als ik denk dat het niet erger kan, lukt het toch nog! 🤮

Iemand die uit ervaring spreekt? Ik lees overal dat het vanaf weer 10 minder zal gaan worden. Week 9/10 is het HCG hormoon het heftigst.. Hier word het dus alleen maar erger! 

MamavanElynn
    Bijdrager
    #10175568 Quote

Hey meid,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! En heel herkenbaar! Ik moet helaas zeggen dat ik nog steeds last van misselijkheid heb vooral savonds en ik ben nu 22+3 weken zwanger. Had ook gehoopt dat het met 12/16 weken over zou zijn maar helaas! In het begin was het zo erg dat ik niet eens eten kon koken maar dat is nu wel beter gelukkig! En iedereen zegt ach je moet er wat over hebben..Ja dat is zo maar dag in dag uit misselijk zijn is vermoeiend! Hopelijk snel over bij jou sterkte en probeer toch te genieten van het feit dat je zwanger bent. X

#10175601 Quote

Ik heb tot week 21 over de wc gehangen…Heel vervelend, maar het is niet anders. 

#10175606 Quote

Aah dank je wel! 

Wat vervelend dat jullie er zo lang last van hadden.. Vanaf wanneer begon het bij jullie? Ook rond de 9/10 weken? 

Ik heb nog de stiekeme hoop dat het na volgende week over is. 

Genieten lukt, en ik heb er zeker wat voor over, maar echt handig is het niet..  

MamavanElynn
    Bijdrager
    #10175618 Quote

Ik had er met 6/7 weken al last van! 🙈

MamavanElynn
    Bijdrager
    #10175619 Quote

Ik had er met 6/7 weken al last van! 🙈

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #10175671 Quote

Hier ook met 6 weken al. Ook ’s nachts moest ik er soms uit om over te geven 🙈 Alles geprobeerd, maar niets hielp. 

IIIdewonder
    Bijdrager
    #10175816 Quote

Vandaag precies 10 weken en vorig week leek het beter te gaan. Van het weekend tm nu alleen maar erger. Ook vaker spugen nu. Ik zit ook met hoop te wachten op 12 weken en dat t dan minder wordt. Mijn manager heeft me acupunctuur aangeraden. Na 18 weken was ze klaar met die misselijkheid en is ze na 2 behandelingen nooit meer misselijk geweest. Ik wacht 12 weken af en dan maak ik ook gauw een afspraak. Ook jij nog succes met aftellen.(en hopen). 

#10175964 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bij mij begon de misselijkheid in week 8, inmiddels 13 weken en helaas nog niet over. Al twee ziekenhuisopnames verder. Ik heb emesafene (zetpillen) gekregen. Daardoor spuug ik gelukkig niet meer zoveel, maar eten is lastig!

warme dranken/eten vermijden werkt. Ik eet momenteel droge kaakjes, fruit en als ik een ‘goede’ dag heb een yoghurtje. Hopelijk voel je je snel beter, je doet het voor iets moois! ❤️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct