Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

10 dagen overtijd

• Auteur

goedemorgen!

dit is de eerste keer voor mij dat ik hier wat plaats maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu…

ik ben nu 10 dagen overtijd en heb dit nog nooit gehad. ik heb een app op me telefoon waarop ik altijd precies kan zien wanneer ik ongesteld word en dat klopt altijd precies. nu ben ik ineens al 10 dagen overtijd en tot nu toe alleen maar negatieve testen gehad.. ik heb buikkrampen, opgezette buik, hoofdpijn en extreem moe overdag. ik had de dokter gebeld die zei dat ik nog moet wachten tot ik 14 dagen overtijd ben en dan weer een test moet doen.

heeft iemand dit ooit meegemaakt en uiteindelijk wel een positieve test gehad? wij willen zo graag kinderen en dit maakt mij zo onzeker.. 

Ramboo
    Bijdrager
    #10438725 Quote

Hallo!

Wat rot hè die onzekerheid! Ik kan je alleen vertellen dat ik bij de vorige zwangerschap ook pas laat na NOD positief testte. De dag voor en op NOD was toen negatief. Ik had me er al bij neergelegd dat het niks zou zijn. Pas een week later werd ie bij mij licht positief bij een extra vroege test. Twee weken na NOD was de clear blue positief.
    Succes met wachten!

#10438735 Quote

ahh okee hopelijk krijg ik ook uiteindelijk een positeve test! jaa die onzekerheid is echt vreselijk!

dankjewel!

Mamsell
    Bijdrager
    #10438736 Quote

Hoi!

Mijn persoonlijke ervaring, wat je het meeste kan tegenzitten met zwanger worden is er zoveel mee bezig zijn🙈 en jaaa probeer dat maar eens los te laten🤣

Mijn eerste kreeg ik door de pil heen! (waarschijnlijk een x diaree wat daarvoor gezorgd heeft)

Met mijn 2e was ik er zo extreem mee bezig heeft wel anderhalf jaar geduurd uiteindelijk!

Je cyclus kan af en toe gewoon anders zijn, ookal is ie over het algemeen erg regelmatig dat had ik ook.

Toen ik het ergens opgegeven had, geen ovulatie testen en early zwangerschapstesten meer deed was het ineens raak!

En mijn derde? Ik dacht door het traject met nr 2 dat dit zo snel niet zou gebeuren en gezien wij nog een kindje wilden geen anticonceptie gebruikt. Wat denk je 5 maanden na mijn bevalling opnieuw zwanger😳

Ik heb ook meerdere kennissen en vriendinnen die het net zo hebben meegemaakt!

Dus mijn advies, (hoe moeilijk dat ook is) laat het los, focus je op heeeeel andere dingen! En wie weet dan ineens is het raak! 

#10438740 Quote

jaa dat hoor ik vaker indd maar er niet mee bezig zijn is zoooo moeilijk als je het zo graag wilt haha. ik had het deze maand wel losgelaten omdat we aankomde maand wilden proberen met ovulatie testen dus ik had in het begin niet eens door dat ik over tijd was me vriend zei ineens moest je niet ongesteld worden? hahah en sinds dien ben ik zooo aan t wachten op een positieve test maar tot nu toe nu niet gehad helaas.

bedankt voor je bericht iig!

#10438744 Quote

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie?

#10438752 Quote

5 maanden nu maar ik heb wel een constante menstruatie ..

#10438774 Quote

5 maanden nu maar ik heb wel een constante menstruatie ..

Dan is het waarschijnlijk ontpillen

EllaB
    Bijdrager
    #10454771 Quote

En? Ben je nog ongesteld geworden? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct