Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

10 dagen voor nod een tuurstreep

• Auteur
  • gebruiker175707
    Bijdrager

Hallo,

Ik deed straks voor de grap een zwangerschapstest en hij gaf een heeeel licht tuurstreepje, maar wel zo eentje die duidelijk een streepje is.

Lijkt me erg ver voor de nod. Heeft iemand dat ook wel eens gehad?

gebruiker175707
    Bijdrager
    #5737420 Quote

Heb ook geen vroege eisprong gehad, en gister volgens mij een innesteling gehad

JD4
    Bijdrager
    #5737431 Quote

Dat kan wel hoor! Als over paar dagen de streep donkerder wordt ben je zwanger 🙂

gebruiker175707
    Bijdrager
    #5737432 Quote

Heb jij dit ook weleens gehad dan?  Vind zo veel 10’dagen voor nod.

Mali Mali
    Bijdrager
    #10011636 Quote

Is wel heel erg vroeg voor je NOD en als je gisteren volgens jou pas een innesteling hebt gehad? Waarom test je eigenlijk al zo vroeg voor je NOD? Of ben jij net zo als ik…. ongeduldig en niet kunnen wachten haha!

feit blijft wel: streep is streep en er zou nooit een streep kunnen ontstaan als er niks zit.. tenzij je een miskraam miskraam hebt gehad.

Of kan het zijn dat je eisprong eerder is geweest? 

gebruiker175707
    Bijdrager
    #10011749 Quote

Beetje ongeduldigheid en vind testen gewoon interessant om te turen naar een streepje 🙂 en heb 4keer gehad dat ik 1 dag na de innesteling een hele lichte test had, dus het kan degelijk. Wel uiteraard met de early. En ik test in de namiddag altijd beter als ochtend urine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct