Ook hier een onregelmatige cyclus (wel de blaasjes op eierstokken, maar bloedtest was helemaal goed). Ben vorig jaar december gestopt, nu in ronde 9 op cd 33. Ben al bij de gyn geweest vanwege mijn onregelmatigheid en daar ben ik naar huis gestuurd dat ik eerst min 10% van m’n gewicht kwijt moet voor behandeling.. loop wel onder controle bij de fertiliteitsverpleegkundige.
heb cyclussen variërend van 28 tot 62 dagen, waarvan nu 2 maanden rond de 35 dagen en deze maand ineens weer langer. Afgelopen dinsdag op cd 28 een positieve ovulatietest (liep mooi op en ook weer mooi af) en ook die dag gezellig gemaakt. M’n NOD verwacht ik op dag 42 (dinsdag over een week).
herken je emoties zeker. De ene maand kan ik er heel goed tegen, de volgende maand heb ik heel veel moeite en denk ik dat het nooit gaat lukken.. zeker zwangerschappen en geboortes om ons heen raken me op dit moment behoorlijk.
mijn langste cyclus van 62 dagen was trouwens nadat wij verbouwd hadden, verhuisd waren, onze bruiloft uit hebben moeten stellen wegens Corona en mijn opa overleed.. (dus stress kan zeker een grote rol spelen) verder schommelt mijn cyclus wel echt rond de 35/40 dagen.