Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

10 Maanden Dutjes - pagina 2

• Auteur
  • MevrouwI
    Bijdrager
    #10359071 Quote

Onze meid heeft zichzelf geregeld. Wakker worden verschilt als ze naar de gastouder moet is het 6:10 eruit 6:30 bij de gastouder

Anders is ze er tussen 7 en half 8. Tussen kwart voor 9 En 10 doe ik der naar boven voor een 45 min slaapje, na het middag eten gaat ze weer. Van half 1 tot ongeveer half3/4 net hoe moe ze is en 19:00 ligt ze weer want dan is ze total los.

xMandax
    Bijdrager
    #10359088 Quote

Ah fijn jullie reacties. 

Het is inderdaad lastiger om de overgang naar 2 dutjes te maken met een vroege vogel. En ik moet zeggen tot 5 maanden ging ze wel altijd 19.00 naar bed en 07.00 op. Maar daarna was ze ineens altijd 06.00 wakker en deed ze der 2e dutje geen 2 uurtjes meer maar 45 min tot een uur, waardoor ze 18.00 gewoon echt al moe is en niet meer te vermaken is. Heb wel eens gerekt tot ong 19.00, maar ook dan was ze 6u wakker.

Maar nu ik jullie tijden lees ga ik eens puzzelen met de tijden en proberen alles naar voren te schuiven en ergens te kunnen rekken.

Thanks!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen