Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

10 weken zwanger en voel niks

• Auteur
  • Avb89
    Bijdrager
    #10245578 Quote

Nou hier ook nooit misselijk geweest ook geen pijnlijke borsten niks geen kwaaltjes enz zelfs met 6 weken wat “bloed” verlies

rond 13 weken begon de moeheid maar niet extreem en nu al 36 weken zwanger.

geen stress! Fijne zwangerschap gewenst!

Fleurol
    Bijdrager
    #10245626 Quote

Hier 3 zwangerschappen. 1e; alle kwaaltjes ter wereld en een prachtige dochter aan over gehouden. 2e: nauwelijks last en toch een mk. 3e : 0 kwaaltjes en nu 28 weken verder met een heerlijk trappelend meisje in de buik.

Wil dus niks zeggen😉

#10245652 Quote

Hier ook onzeker geweest, voelde nergens aan dat ik zwanger was, totdat ik de kleine voelde bewegen. Kan je idd best onzeker van worden! Maar ook erg fijn als je geen klachten hebt.

Zit ondertussen op de bank met mn 8 weken oude ventje 😉 

#10245653 Quote

Hier ook onzeker geweest, voelde nergens aan dat ik zwanger was, totdat ik de kleine voelde bewegen. Kan je idd best onzeker van worden! Maar ook erg fijn als je geen klachten hebt.

Zit ondertussen op de bank met mn 8 weken oude ventje 😉 

#10245669 Quote

Ik had ook geen last van de bekende kwaaltjes, hooguit 1x misselijk en wel vermoeider dan normaal. Het maakt je best onzeker inderdaad, maar als ik er nu op terugkijk: heerlijk!

Ik kreeg pas vanaf een week of 25 wat ongemakken: striae (maar mijn buik was dan ook formaat planeet) en vanaf een week of 35 regelmatig voorweeën. Maar nog steeds allemaal prima te doen! 

#10245681 Quote

Helemaal niks gehad aan kwaaltjes ook. Nu ligt er toch een jochie van 6 weken in mijn armen 🙂

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Suussske
    Bijdrager
    #10246968 Quote

M’n gevoel was goed helaas. Vandaag echo gehad bij 10 weken en twee dagen, maar het kindje is bij 8 weken en 6 dagen gestopt met groeien helaas.

Intens verdrietig nu, omdat het al 25 maanden duurde voordat we zwanger waren. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10246988 Quote

Jeetje wat een nachtmerrie Suussske, echt ontzettend verdrietig 🙁 Heel veel sterkte de komende tijd.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct