@ellensaar
wat ontzettend goed dat je nu toch gestopt bent!
ik zelf ben ook een roker helaas! Maar ik heb tijdens mijn zwangerschap niet gerookt..
ik ben daar achteraf zo ontzettend blij mee het lijkt me moeilijk als er iets is met je baby en je je dan moet afvragen of het komt omdat je hebt door gerookt
mijn zus heeft wel door gerookt ik weet het heel erg dom natuurlijk en mijn nichtje heeft het snel en vaak benauwd en ze had ook astma maar daar is ze overheen gegroeid.
ik moet je ook toegeven een zwangere vrouw die staat te paffen wil ik van huisuit een mep verkopen
misschien helpt het je om eens wat te lezen over wat er precies gebeurd met je baby als je een haaltje neemt
Ik heb op een gegeven moment gewoon een knop om gezet en het niet meer gedaan en mijn zwangerschap was alles behalve stress loos dus dat stress moet je maar even van je af zetten als ik het kan (mijn moeder kreeg tijdens mijn zwangerschap te horen dat ze long kanker had zij is inmiddels helaas overleden , Mn schoonvader had een affaire wat ik wel wist maar mijn schoon moeder niet en ik heb het haar moeten vertellen en zijn ze uit elkaar gegaan ondertussen was ik ook nog aan het verhuizen ) en zelfs onder deze omstandig heden heb ik toch niet gerookt
dus zet hem op Meis je doet het voor je kindje en voor je zelf je vergeeft het je niet als er iets is met je kleintje dus nu het nog allemaal goed is met je kind beperk dan de kan dat je hem toch schade aan richt door dus niet meer te roken je kan het echt waar!