Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

10210914

• Auteur
  • Sopi
    Bijdrager

..

Happynewmum
    Bijdrager
    #10210923 Quote

Geen ervaringsdeskundige, maar is zo’n meerijdplankje niks voor je? Daar kan je kindje op zitten of staan.

PvdW
    Bijdrager
    #10210924 Quote

Ik heb de bugaboo donkey duo. Deze wagen kun je voor zowel 1 als 2 kindjes gebruiken. Ik vind hem ideaal. Mijn zoontje is 1.5 jaar en mijn dochter is 9 weken. Het is even investeren maar ik zou niet zonder meer willen. Zelf heb ik hem via marktplaats gekocht want nieuw zijn ze erg prijzig.

LiesTH
    Bijdrager
    #10210929 Quote

Nog geen ervaring, maar wel het zelfde dilemma. Wij moesten sowieso een nieuwe wagen voor de baby en hebben er nu een gekocht die uit te breiden is tot duowagen. Mocht het tegen die tijd nodig zijn, dan bestellen we dan de uitbreidingsset erbij. Vind het van tevoren ook lastig inschatten.

Sopi
    Bijdrager
    #10210946 Quote

Ik heb de bugaboo donkey duo. Deze wagen kun je voor zowel 1 als 2 kindjes gebruiken. Ik vind hem ideaal. Mijn zoontje is 1.5 jaar en mijn dochter is 9 weken. Het is even investeren maar ik zou niet zonder meer willen. Zelf heb ik hem via marktplaats gekocht want nieuw zijn ze erg prijzig.

Dat is inderdaad de wagen die ik graag wil. En het lijkt me sowieso een must als de oudste 1,5 is. Maar mijn oudste kindje is dan al bijna 2,5. Is het dan overdreven om zo’n wagen aan te schaffen of ook nog steeds heel handig?

Sopi
    Bijdrager
    #10210947 Quote

Geen ervaringsdeskundige, maar is zo’n meerijdplankje niks voor je? Daar kan je kindje op zitten of staan.

Oja dat is idd ook nog een optie. Ik wil nog weleens testen in de winkel of dat fijn rijdt. Maar ik denk dat mn voorkeur daar niet naar uit gaat. De oudste is nogal een “chiller” die het liefst onderuitgezakt met duim in haar mond zit. Uiteraard vindt ze het ook heel leuk om rond te rennen, maar ik weet niet of zo’n plankje fijn voor haar is als we wat verder willen wandelen.

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10210967 Quote

Ik zou idd een meerijdplankje overwegen. De Bugaboo Donkey Twin is al snel €1600. Beetje zonde geld voor dat heel eventjes

#10210981 Quote

Hi,

ik heb een tijd terug dezelfde vraag gesteld, maar uiteindelijk ga ik toch voor de titanium baby orion. Weet niet hoe je zit financieel, maar vaak zijn de duo wagens heel duur

Ietie
    Bijdrager
    #10211018 Quote

Hier iemand met ervaring. Destijds was mijn oudste 22 maanden toen de jongste geboren werd. Had geen duo wagen dus eerst de baby in de draagzak en de oudste in de buggy, dat was even prima maar al snel veel te zwaar. Toen een meerijdplankje gekocht tweedehands en dit was ook geen succes want de halve tijd wou de oudste er niet op zitten en doen waar die zelf zin in had, en het loopt overigens vreselijk rot achter zo’n plankje. Dus die heb ik snel weer doorverkocht. Nu in 38 weken van de derde en een duo mountain duet buggy tweedehands gekocht die geheel om te bouwen is. Je gebruikt zoiets met zo’n leeftijdsverschil misschien voor een jaartje en dan is zo’n dure wagen kopen echt zonde vind ik. Maar tijdelijk vind ik het wel echt een gemis als je geen duo wagen hebt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct