Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hsg onderzoek

• Auteur

wie van jullie heb er weleens een hsg onderzoek gehad,waarbij je contrast krijg ingespoten naar de baarmoeder en de eierstokken,en dat voeld echt niet fijn aan.gelukkig was er bij mij niets aan de hand na het onderzoek.en onze gyn vertelde dat het wel eens kon betekenen dat door dit onderzoek het sperma nu toch een betere doorgang zou hebben,,dus is er iemand van jullie die dit heb onder vonden en na het onderzoek zwanger bleek te zijn.groetjes anita en heel veel geluk met het zwanger worden.

#2804928 Quote

Hoi,
    In december 2003 heb ik ook een hsg gehad en kreeg hetzelfde te horen. Op 17 mei 2004 ondekte ik dat ik 5 weken zwanger was. Dus bij mij heeft dit zeker zo gewerkt. Succes de komende maanden

#2804929 Quote

hoi anoniempje bedankt voor je reactie ik hoop nu zeker dat het bij ons ook gaat lukken,en heel veel geluk met je zwangerschap.trouwens we zijn al bezig vanaf jan 04.en heb 13 sept een hsg onderzoek gehad.nou we gaan ervoor hoor nogmaals bedankt.

#2804930 Quote

Hoi Anita,
    Dat is al snel een hsg onderzoek. Wij waren bezig vanaf sept 2003, dus dan heb je wel geluk gehad. Probeer je niet te veel te focussen op mijn verhaal want dit hoeft niet perse bij iedereen zo te zijn.Maar ze zeggen het ook niet voor niks en als alles goed is dan moet je echt vertrouwen hebben dat het je uiteindelijk wel lukt. Groet

#2804931 Quote

dank je voor je reactie,ik heb in dec 03 een miskraam gehad.we haddeneerst een andere gyn.die het niet zo nauw nam met een heronderzoek toen zijn we naar een andere gyn gegaan bij ons in het ziekenhuis deze man heb wel een goed luisterend oor voor ons,dus vandaar het hsg onderzoek,we hebben nu meer kans zei hij maar erop focussen doen we al lang niet meer we laten nu de natuur ze gang gaan we hebben genoeg hobby,s zoals onze beesten en we werken op de dierenambulance.en ook nog nog ons gewonen werk dus hobby,s zat.dus nuchter na blijven denken doen we zeker,we moeten over 3 maanden terug komen bij de gyn.dan zien we wel,nogmaals bedankt he.anita uit amsterdam.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct