Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nog effies……;-)

• Auteur

hoi dames,

moest het ff kwijt, begin er nu toch wel stiekem veel mee bezig te zijn….nog 3 dagen tot nod!! kheb heel netjes de voorgaande 2 weken gedaan als of ik niets voelde en er niet (proberen althans) aan te denken, maar nu het bijna zover is….tja nu lukt dat niet meer zo goed haha

we moeten 22 ook naar gyn, als ik dan dus ongi ben gaan we babbelen over iui nog ff geduld hebben dus!

biaggi en alle andere met nod rond de 20ste….alles goe???

tot snel
    xx kimpansee

#2804932 Quote

He Kimpansee,

Wij gaan de 23 ste naar de gyn. Nog goed aftellen en je weet maar nooit, he!

Succes!
    Erika

#2804933 Quote

Hai,

Nou, voor mij ook nog drie daagjes. Pfoe, eerlijk gezegd reken ik nergens op. Ik heb pijn in mijn borsten, maar dat heb ik iedere maand voor mijn ongi. Verder niks bijzonders.
    Het is nu ronde 9, wieweet brengt het geluk.
    Kom laten we nou 'gewoon' zwanger zijn voor de verandering. Dat lijkt mij nou een goed idee!!! Pfoe, je moet er maar een beetje grapjes over maken, want anders word ik weer nerveus.
    We houden elkaar op de hoogte!!!toitoitoi
    xMije

#2804934 Quote

En ook voor mij nog 3 daagjes. Ik denk niet dat ik zwanger ben omdat dit mijn eerste ronde is. Maar ja… je weet maar nooit he, je hoopt toch he.
    Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen een beetje moe.
    Succes allemaal ik duim voor jullie.
    Groetjes,
    Linda

#2804935 Quote

hoi hoi ik heb de 24e me nod,en voel natuurlijk weer van alles,iedereen veel sucses gr manuela

#2804936 Quote

Hay Hay,

Ook wij moeten de 22e naar de gyn. Het is moeilijk hé om er niet teveel mee bezig te zijn..ik probeer er deze maand ook niet teveel mee bezig te zijn, maar wat is het moeilijk..29 september is mijn nod.
    Goh, wat zou het leuk zijn als we gewoon eens allemaal lekker zwanger zijn 🙂

Wij zitten overigens in ronde 11.

Spannend..ik duim voor je en natuurlijk ook voor de rest!!

Groetjes, Chantal

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2804937 Quote

hoi dames,

ja, als we nou eens allemaal zwanger mochten zijn….dat zou toch wat zijn niet??!! lijkt me geweldig!!

Mije, ik heb normaal gesproken ook altijd erg pijnlijke tepels, maar nu nog steeds niet…..normaal begint dat een week van te voren maar nu kun je er bij wijze van nog in knijpen zonder dat het pijnlijk is!! zou dat iets betekenen ;-)!!

manuela, tja, ik begin nu ook vanalles te voelen en ik denk ook echt steeds dat het nu echt anders is dan anders…nu dus weer!

Chantal, ook veel succes bij de gyn de 22ste! jammer dat het niet een weekje later is…had je als je zwanger zou zijn gelijk ff een echo kunnen krijgen!! niet dat je dan al wat kunt zien maar het gaat om het idee toch!!

enneh lin, ondanks ronde 1 kan het raak zijn! je weet het niet….

succes allemaal de laatste dagen!
    en we houden elkaar op de hoogte!

xx kimpansee

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct