Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

raar?

• Auteur

Hallo allemaal,

Even om te melden dat het sperma van mijn vriend onderzocht en 'meer dan gemiddeld' werd bevonden… Goed, hé… ik moest bijna janken, en dat zou maar raar zijn hier zo op 't werk…
    Nu weten we ondertussen al dat er met mijn ventje niets aan de hand is, nu ik nog… Volgende week naar gynaecoloog…

Nog een vraagje:
    dag 21 had ik mijn ovulatie
    dag 26,28 en 29 had ik 's morgens altijd een klein beetje 'bruine' afscheiding… en dan in de dag gewoon een beetje heeeeel licht roze… Dag 35 heb ik normaal mijn regels…
    Voor de rest voel ik niets, zou dit een innesteling kunnen zijn, of denken jullie van niet?

Hopelijk willen jullie je mening kwijt, ik krijg hier nooit echt veel reactie…

Liefs,
    Erika

#2804938 Quote

Hoi Erika. Wat fijn dat het sperma van je vriend zo goed is! Dat is in ieder geval positief. Hoe lang zijn jullie al bezig? Qua tijd zou het trouwens goed een innesteling kunnen zijn want dat is ongeveer 5 dagen na je eisprong. Niet te vroeg juichen natuurlijk maar wie weet… fingers crossed!

Groetjes, Aurora
    http://aurora.web-log.nl

#2804939 Quote

Wel,

Deze maand zijn we 1 jaar bezig. Ik weet het, niet zo heeel lang, maar ik ben er 30, we hebben nogal een 'uitgebreide' kinderwens en bij een vriendin duurde het 4 jaar lang…

Ik wil eigenlijk ook maar een gewone geruststelling… stapje voor stapje onderzoeken of er iets mis is. Als er iets mis is, wil ik het gewoon niet te laat weten, snap je?

Klinkt misschien allemaal wat voorbarig, maar het is nu eenmaal zo…

Ben trouwens gisteren ook al even op jouw site geweest… prinses Aurora, we hebben bijna dezelfde cyclus, alleen varieert die van mij tussen de 29 en de 36 dagen…
    Leuke site overigens :-)))

Groetjes,
    Erika

#2804940 Quote

He die Erika,

Zitten we bijna in hetzelfde schuitje, wij zijn eind oktober een jaar bezig en ik ben 29! Wij hebben dan niet zo'n uitgebreide kinderwens, maar ook voor 2 kindjes moet het niet al te lang duren vind ik!

Bedankt trouwens voor je reactie op mijn temp vraagje. Ik hoop ook dat ik het kan volhouden, maar vind het wel een gedoe hoor! Ik temp nu 's morgens rond half 7, als ik net wakker ben!Maar dan moet ik er echt aan denken om die thermometer te pakken! Toch vind ik soms de temperaturen best afwijken. Sommige dagen klopt het aardig, scheelt het niet veel, maar dan ineens zit er een dag tussen dat ie een stuk lager is, scheelt soms wel 0.4 graden! Heb jij dat ook?

Ik ga heel hard voor je duimen dat het iets van een innesteling is! Zou ik super voor je vinden!!

#2804941 Quote

He Mir,

Bij mij ligt de temperatuurmeter altijd op het topje dat ik moet afduwen van de wekker, zo vergeet ik het niet. Maar als ie er per ongeluk niet ligt, ja dan kan ik het ook wel eens overslagen hoor… Maar ik had zo iets van: als ik naar de gynaecoloog ga en hij wil me terugsturen voor 3 maand om te temperaturen, dan duw ik al mijn tabellen gelijk onder zijn neus… hihi.

Wij willen graag 3 kindjes, maar als er al 1- tje lukt zal ik ook wel blij zijn natuurlijk…

Ik meet altijd in mijn mond, had dat gevraagd aan de dokter, die vond het oké, zoalng je maar ervoor niets koud of warm drinkt en meet met je mond toe, onder je tong.
    Ik heb meestal 36.2 voor mijn ei en na mijn ei 36.5 tot 36.7.
    Maar tussendoor heb ik wel 36.1, 39.5 voor ei en tot 36.9 of 37.1 na ei. Ik kon er ook niet zo goed pijlen op trekken en daarom ben ik beginnen noteren op die site. In het begin wat zoeken met al dat engels maar zij interpreteren je curve ook en duiden je ovulatie aan…

Ik neem ook foliumzuur, dat zou je temperatuur wat minder doen schommelen ook, naar 't schijnt, zegt mijn dokter… en wie ben ik om dat tegen te spreken, he…

Hopelijk tot hoors, en veel succes bij je curves!

Liefs
    Erika

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct