Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geluksdag???

• Auteur

Nou, het was dus inderdaad weer foute boel deze maand! Na 5 dagen overtijd (en bruine afscheiding) kwamen de rode duivels toch en aardig heftig (erge buik- en rugpijn) Maar na 2 dagen was het alweer een stuk minder! Ben toch maar naar de huisarts geweest! Die bruine afscheiding kan geen kwaad, zeker omdat ik het elke maand heb! het kan zijn dat het deze (weer) fout is gegaan, oftewel een minimiskraam, maar daat wil ik niet over denken. Moet nu 3 maanden gaan tempen en dan terugkomen mocht er dan nog niks gebeurd zijn! Maar wat een gedoe is dat zeg, niks voor mij! Ben het al een keer vergeten!
    Maar goed, alles voor het goede doel!
    Zag trouwens gisteren dat mijn NOD op 3 oktober valt! En dan zijn wij precies een jaar getrouwd, als dat geen geluk moet brengen???!!!!

Dit weekend wordt cruciaal, vroeg naar bed dus en overdag krachten sparen??!!!

Iedereen weer sterkte en ik zal voor jullie duimen!

PS wie heeft er trouwens ervaring met tempen, hoe doen jullie het en hoe gaat het?

#2804942 Quote

He Mir,

Ik temp al van in april. Eerst heb ik zo'n een lijst gedownload van 9maand.com en elke dag ingevuld… Toen las ik ergens over een site http://www.fertilityfriend.com waar je een identity en een paswoord kan ingeven en dan kan je daar altijd on line je temp bijhouden. Ze berekenen een gemiddelde van cyclus, ze duiden de ovulatie aan, je kan noteren wanneer je gemeenschap hebt gehad, hoe je cervixslijm eruit ziet, enzovoort… Zolang je geen VIP wil worden, is het gratis… Soms doen ze dan een actie en krijg je toegang tot de rest van de site en dan merk je dat het zonder al die privileges ook gaat.
    Ik neem elke dag mijn temperatuur rond 8u30, het is belangrijk dat je dat doet voordat je opstaat, ook niet een half uur of een uur ervoor naar de wc gaan en dan weer bed in, mag niet :-)…
    Ik onthou mijn temperatuur en als ik op 't werk aankom is dat de eerste job die ik doe…

Ik dacht dat ik er ook niet goed in was, maar op de duur went het wel…
    Een keer je een zicht hebt op je cyclus kan je bijvoorbeeld de eerste x- aantal dagen overslaan, … maar dan moet je wel precies weten hoelang je cyclus is.

Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen.

Liefs
    Erika

#2804943 Quote

He Mir,

Bij mij ligt de temperatuurmeter altijd op het topje dat ik moet afduwen van de wekker, zo vergeet ik het niet. Maar als ie er per ongeluk niet ligt, ja dan kan ik het ook wel eens overslagen hoor… Maar ik had zo iets van: als ik naar de gynaecoloog ga en hij wil me terugsturen voor 3 maand om te temperaturen, dan duw ik al mijn tabellen gelijk onder zijn neus… hihi.

Wij willen graag 3 kindjes, maar als er al 1- tje lukt zal ik ook wel blij zijn natuurlijk…

Ik meet altijd in mijn mond, had dat gevraagd aan de dokter, die vond het oké, zoalng je maar ervoor niets koud of warm drinkt en meet met je mond toe, onder je tong.
    Ik heb meestal 36.2 voor mijn ei en na mijn ei 36.5 tot 36.7.
    Maar tussendoor heb ik wel 36.1, 39.5 voor ei en tot 36.9 of 37.1 na ei. Ik kon er ook niet zo goed pijlen op trekken en daarom ben ik beginnen noteren op die site. In het begin wat zoeken met al dat engels maar zij interpreteren je curve ook en duiden je ovulatie aan…

Ik neem ook foliumzuur, dat zou je temperatuur wat minder doen schommelen ook, naar 't schijnt, zegt mijn dokter… en wie ben ik om dat tegen te spreken, he…

Hopelijk tot hoors, en veel succes bij je curves!

Liefs
    Erika

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct