Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger zonder test

• Auteur

Ik heb een vraagje, mischien weet iemand het antwoord!
    Kun je zwanger zijn ontdanks de testen negatief uitvallen?
    Ik heb nml het gevoel dat ik zwanger ben, maar heb 2 testen gedaan en die zijn allemaal negatief. Ik heb al een kindje en hoef nu nog niet een tweede (wel altijd welkom hoor) Ik voel me zo hetzelfde als ik me voelde toen in zwanger was van mijn zoontje. Ik vraag me af of mijn lichaam me nu zo voor de gek houdt (schijnzwanger) of dat het inderdaad zo is dat er een kans is dat die testen het hormoon niet uit mijn urine halen, als dit dus kan…

#2804947 Quote

hoi hoi,ja het kan wel ja,het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt,waardoor de testen negatief zijn.er zijn vrouwen geweest die ook negatief testen en al 3 of 4 maanden zwanger zijn,ik denk dat je het beste het aan je ha kan uitleggen,die kan bloed afnemen,en dan zien ze het ook veel sucses gr manuela

#2804948 Quote

Ja het kan wel. Een kennis wist ook zeker dat ze zwanger was, maar de Predictor bleef negatief.
    Ze bleek wel zwanger te zijn.

#2804949 Quote

Volgens mij huisarts is de kans heel minimaal dat, dat voorkomt.
    Ik heb namelijk vandaag mijn 2e test gedaan. En vorige week de 1e test.
    Was 3 augustus voor het laatst ongesteld.
    Het is niet gepland en het komt eigenlijk ook niet echt uit omdat, ik niet samenwoon en ik nog studeer (ben bijna 24 ) Maar toch ben ik wat teleurgesteld dat de test negatief is.

Maar goed als je de testen niet vertrouwt. Doe dan een bloedtest!

Succes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct