Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

het lukt niet

• Auteur

Hoi iedereen,
    ik ben nieuw hier, maar ik vind dit een geweldige site. Gelukkig zie ik hier meer lotgenoten. Mijn vriend en ik proberen al bijna 2,5 jaar zwanger te worden, maar helaas, zonder resultaat. Begin van het jaar was het reden voor een feestje; ik was zwanger, maar 2 maanden later was het feest alweer voorbij. Ik heb een kijkoperatie gehad voor mijn eierstokken en er zit er 1 dicht, mijn vriend heeft niet echt wat je noemt superzaad dus we weten dat we lang zullen moeten wachten. Maargoed, we weten nu in ieder geval wel dat we zwanger kunnen worden en dat is al heel wat. We kunnen in aanmerking komen voor ivf, maar daar willen we nog even mee wachten omdat ik het liever op de natuurlijke manier wil en ik ben nog geen 30. (dat is voor ons echt het uiterste. Ik ben nu 27 jaar. Hoe langer het wachten duurt, hoe moedelozer ik word.
    Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik moet doen, HELLUPPPPPP!!!!

#2804950 Quote

He ikke,

2,5 jaar, dat is al wel wat. Waarom zou je zolang wachten met ivf als je 't emotioneel niet meer aankan, dat wachten? Kan je niet ipv 30, 28 nemen ofzo? Misschien, in de opluchting en afwachting van dat er wat gaat gebeuren, zou je misschien wat ontspannen en wie weet wat gebeurt er dan??? 't Is maar een gedacht, he. Maar niemand zegt toch dat je moet wachten tot je 30ste, behalve jij en je partner? Als jullie het echt niet meer uithouden, dan zou ik die datum van 30 toch maar wat opschuiven hoor…

Succes!
    Liefs,
    Erika

#2804951 Quote

jeetje wat lang zeg!!!vindt het knap dat je zoveel geduld hebt,en inderdaad waarom wachten met ivf?heeel veel sucses met alles gr manuela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct