Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ook op de lijst

• Auteur

hoi allemaal,

Nou als jullie tog met die lijst bezig zijn zet mij er ook maar op NOD 9 oktober ronde 1 en ik ben 23 ik zag dat dat erbij stond bij de meeste. is de leeftijd tog?
    en de meiden die hebben gereageerd op mijn oproepje van conclusie.
    jullie hebben helemaal gelijk ik had het gewoon ook anders op moeten vatten. en ik weet ook wel dat zij het waarschijnlijk niet zo bedoelde maar op dat moment deed het me even pijn.

het is zeker wel een heel werk om de NOD lijst bij te houden?? eigenlijk zit ik wel in ronde 2 maar ik moest eerst nog voor de eerste keer natuurlijk ongie worden dus is het nu ronde 1.
    ik vindt trouwens wel dat iedereen elkaar hier goed help en over het algemeen altijd goede reacties geven.

en manuela jij bent echt een lieverd jij reageerd bijna overal op dat vindt ik echt zooo gaaf van je.

wie weet er trouwens waaneer je je moet laten onderzoeken als het niet lukt om zwanger te worden. Is dat na een jaar en na 2 of 3?? weet iemand dat?
    bedankie
    kuzzzzz laura

#2804952 Quote

He Laura,
    Doorgaans wordt er gezegd een jaar goed te 'oefenen' (echt wel proberen te vrijen op je vruchtbare dagen)… Maar stel dat je je temperatuur bijhoudt en merkt dat je bijvoorbeeld geen verhoging hebt en bijgevolg misschien geen eisprong, dan mag je altijd vroeger contact opnemen met de HA. Die zal je dan verder helpen normaal gezien. Als ik jou was, zou ik er maar een jaar goed van genieten, vrijen wanneer je wil en misschien kondigt de zwangerschap zich zo al aan, zonder dat je moet beginnen met tempen enzovoort… Je ziet maar, veel succes alleszins.

Liefs,
    Erika

#2804953 Quote

hoi hoi,lief van je hoor dat je dat zegt!!!!na een jaar kun je je na laten kijken,maar sommige huisartsen doen het al eerder,en inderdaad trek het je niet aan,ik krijg ook niet altijd leuke reaktie,s ik zelf ga als ik deze maand weer ongi wordt,tempen,zo krijg ik wat meer inzicht,maar ja ik ben van feb tot juni niet bezig geweest,heel veel sucses en hoop dat het gauw raak is voor je gr manuela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct