Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik weer

• Auteur

allereerste iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.

ik ben net terug van de gyn. de sperma van mijn vriend was prima!!!mijn bloeduitslag was nog niet binnen maar ik heb wel een echo gehad en dat zag er heel goed uit je zag er eitjes die aan het rijpen waren de gyn. verwacht dinsdag \woensdag mijn eisprong en ik moet maandag terug om te laten kijken hoe het er voor staat,ik ben nu erg opgelucht en heb er nu vertrouwen in.

hoi madelief,ik moest de clomid innemen van dag 3 t\m dag 7 daarna moest ik op dag 9 terug naar gyn. dat was vanddag dus en gaan ze kijken of je eitjes aan het rijpen zijn.
    ik heb niet veel bijwerkingen gehad alleen af en toe wat opvliegers dan weer heel warm en dan weer koud maar verder nergens last van.
    ik hoop dat het voor jouw ook een geruststelling wordt nadat je de clomid hebt gebruikt en dat er een mooi eitje gaat rijpen en dat het snel raak is.

tenslotte iedereen veel succes met zwanger worden en voor degen waar het al bij gelukt is geniet er van!!!!
    gr mutske

#2804954 Quote

Hoi mutske,
    Dat is heeeeeel goed nieuws.
    XXX Phoebe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct