Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vergat ik helemaal

• Auteur

hallo allamaal,

dat was ik net helemaal vergeten wanneer moet ik of we ik en mijn vriend eigenlijl voor de eerste keer naar de huisarts is dat nu ik nog niet zwanger ben of als ik al wel zwanger ben.
    en moet je ook getest worden op een schimmel infectie eigenlijk??
    moet je je ook op alle soa's laten testen??? heb ik trouwens al gedaan i.v.m. een ingrijpende gebeurtenis 5 jaar geleden. en mijn vriend heeft altijd met condoom gevreeen. ik weet namenlijk niet hoe het zit maar wij hebben niks maar ik weet niet of ik me dan toc moet laten testen???
    kan iemand helpen.
    kuzz laura

#2804955 Quote

hoi hoi,naar mijn weten hoef je je daarop niet te laten testen!!!je hoeft niet naar de huisarts volgens mij,maar wel als je zwanger bent,een tip voor je,ga gravitamon ,slikken,is er ggoed,en is speciaal voor de vrouw die zwanger is en wilt worden!!!er zit ook folliumzuur in,dus hoef je niet apart te nemen,er zitten allemaal vitaminen in wat goed voor je is.sucses gr manuela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct