Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik weer s

• Auteur

Zo hier ben ik weer s, ben ondertussen benieuwd hoe t met INGE en PETRA uit H vergaat..
    Ben zelluf voor de 2 e keer naar de magnetiseur geweest die voorspelde dat een zwangerschap niet lang op zich liet wachten… (natuurlijk gelijk thuis getest terwijl ik nog een dikke vette week te gaan heb tot NOD, maar ja zo'n vent moet t toch ergens vandaan hebben???)Enfin heb hier een vreemd gevoel over en hoop natuurlijk dat die vent gelijk heeft met zijn volgende gedenkwaardige zin: over 6 weken kom ik kotsmisselijk bij hem…Ik was volgens hem helemaal klaar voor een zwangerschap..hoop dus dat die vent goeie gevoelens hieromtrent heeft,tot nu toe was ie perfect!!
    Ondertussen baal ik ervan dat ik niet meer aan het tempen ben (al 3 maanden) heb geen idee of eisprong geweest is, meende wel wat te hebben gevoeld, verder (wat helemaal nieuw is) al 2 weken lichte afscheiding..
    En ik heb dus nu helemaal de kriebels gekregen en moest dit ergens kwijt….

Wel wel wel…mocht deze beste man gelijk krijgen dan begrijpen jullie allemaal wel dat zijn tel en adres hier op dit forum bekent wordt!!!

Alle zwangeren een gezonde en voorspoedige tijd toegewenst en de rest veel suc^6!
    gr.simoon

#2804959 Quote

Hee Simoon….

Ik heb geen ervaring met magnetiseurs enzo… maar heb momenteel ook wat meer afscheiding dan normaal??????
    Ik verwacht mijn NOD  ± de 23e… dus ongeveer gelijk met jou….

Ik hsd gisteren af en toe een tinteling links onder in mijn buik.. en vanaf vanmiddag een beetje beginnende-ongi-achtige "krampjes" onderin mijn rug….. Heb jij dat ook?

Ik weet niet wat ik ervan moet denken… is het nou de ongi al die ik eraan voel komen.. of is het (hopelijk) een innesteling????

Jeetje ik maak mezelf weer veel te gek… maar ik wordt ook gek van dat onzekere wachten elke maand…. en al zo lang bezig… pffff

Deze ronde is het nog veel spannender, want als ik nu weer ongi wordt, gaan we volgende ronde voor IUI….

Tot snel Lill

#2804960 Quote

Hi Lill,

Eigenlijk durf ik niet meer af te gaan op mijn kwaaltjes, maar ik heb idd die tintelingen en een ongi gevoel in mijn rug.. Maar ha, elke maand had ik wel wat..
    Maar mocht jij dat nog niet eerder gevoeld hebben dan heb je lijkt t wel grote kans!
    Ik zelf vind t echt doodeng deze keer..eigenlijk denk ik of weet ik dat t weer niks wordt (dankzij de voorafgaande maanden) ..maar wat nou als t wel lukt deze maand?!?

Enfin dat zien we dan wel weer, maar elke maand weer wordt t toch wel wat spannend en kom ik rond deze tijd weer rondneuzen hier, jou NOD is wat eerder ..Ik heb mijn verjaardag de 24 e…en zoals velen hier schreeuwen zou t een mooi verjaarscadeau zijn!!

De mmm ga ik verder nog niet in, eerste onderzoeken zijn door de gyn gedaan en die kon niets afwijkends vast stellen..Als in januari nog niets is dan ga ik daar weer heen..

Voor jou hoop ik dat je die IUI over kan slaan, maar t is anders wel een mooie kans extra lijkt mij!
    Heel veel succes met aftellen,en hou me maar op de hoogte!!!!!!

Ik ga maar snel s afleiding zoeken!!!!!

simoon

#2804961 Quote

Ehhh Lill, nog een toevoeging: wat een geduld moet je ondertussen hebben met je rond 21!!!!!!! Ik heb net effe op e lijst gekeken… Brrrr zo'n lang voorbeeld is ook niet prettig! Dus bij deze extra veel succes!!!!!!!!

#2804962 Quote

Lieve Simoon,

Dankjewel….. kan wel wat support gebruiken….. word een beetje moedeloos…..

Liefs Lill

#2804963 Quote

Jemig simoon..hoop zo dat het waar is!!
    ik geloof er wel in,maar toch wil ik het toch met eigen ogen zien..dus kom maar op binnenkort met die vette plus!
    nou ja in dit geval lezen…

maandag wordt ik geinsemineerd vd iui…spannnend!!!

succes meid!!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2804964 Quote

Wel…dan hoop ik dat ie t bij t juiste eind heeft!

Heel veel succes maandag en de dagen nadien met die IUI..
    Ga je verder ook andere dingen dan anders doen??
    Soms denk ik wel s dat k maar s wat minder intensief moet gaan sporten zo na de eisprong, minder koffie drinken weet ik veel..ik wou dat er een tover formule voor was…of een standaard bijsluiter hoe te handelen in alle gevallen..Zou t leven veel te gemakkelijk zijn denk ik!

Enfin een fijn weekend en heel veel suc666666!!

#2804965 Quote

Hé Simoon,
    zo te zien zitten we in het zelfde schuitje, ronde 21 is niet niks hè. Ik zit in ronde 33!!!! Nou meid, ik hoop dat het bij jou allemaal niet zo lang hoeft te duren als bij mij.
    Ik had de mallemolem even stil gezet omdat ik er even niet meer tegen kon.
    Veel succes in ieder geval maandag en laat even weten hoe het gegaan is.
    Groetjes Sharon.(ikke)

#2804966 Quote

Hi ikke, ehhh ik zelf ben nog maar met ronde 10 bezig hoor, ronde 21 daar zit Lill in…
    Voor jou ook niks anders dan een petje af..wat ben jij er al lang mee bezig..kan me voorstellen dat je pauze neemt (maar ondertussen denk je vast toch wel..misschien had t anders nu wel gelukt..)
    Jij dus nog heel veel succes!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct