Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voel……………………………………….iets………………………….pffffffff

• Auteur

Hoi lieve, lieve meiden!!!!!!

Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige berichtje…… dat had ik echt ff nodig!!!!!

Gisteren had ik een soort tinteling… links onderin mijn buik…(kan het geen steken noemen), en vanaf vanmiddag een zeurend gevoel onderin mijn rug….. Wat zou dat zijn???? ongi?… te vroeg… Innesteling?… kun je die voelen dan?….

Ik weet niet wat het is met mij deze ronde….. ben echt niet te genieten…..

Zullen de spanningen wel zijn, omdat we anders volgende ronde met IUI gaan starten……

Groeten (een sjacherijnige) Lill

#2804967 Quote

K kan helemaal geen bindend antwoord geven maar wens je heel veel geluk, en succes!!!!

gr.simoon

#2804968 Quote

lieve lill,

wat is er toch allemaal aan de hand meisje??!!
    nog een paar daagies toch? dan weet je het zeker….kut he….altijd maar dat wachten….maar tis het wachten zeker waard als het goed nieuws is….

eigenlijk kunnen we mekaar de hand schudden hihi, ben ook niet helemaal optimaal deze maand. alleen maar moe, moe, moe, hoofdpijn veel plassen….maar da's goed he!
    na de eisprong eigenlijk geen zin meer in sex…. en sinds een paar dagen voel ik ook vanalles waarvan ik denk dat ik dat nog niet eerder zo gevoeld heb….

tja wat kan een mens zich toch voor de gek houden he…

wanneer is je nod? 25ste? kop op meisje! laat je niet gek maken he! en als het deze ronde niet gaat lukken denk dan maar zo: des te meer kansen met iui, en dan zal jullie wens ook sneller uitkomen!!

tot gauw
    xx kimpansee

#2804969 Quote

jeetje lill,je weet ons wel in spanning te houden…
    wat kan ons lichaam toch raar doen,he? succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct