Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

helaas, ronde 10

• Auteur

Hai meiden,

Nou, we gaan nu weer naar ronde 10. Ik heb over 2 dagen mij NOD. Helaas is het een WOD geworden. Ik zie al wat bruinigs in aantocht komen.
    Ik had de huisarts gebeld en die zei dat we zowieso even een sperma-analyse kunnen laten doen, maar mijn vriend wil wachten tot maand 12.
    Ik wil het aan de ene kant nu wel, maar ja misschien moet ik nog wat geduld hebben.
    Jullie snappen natuurlijk wel dat ik nu echt begin te twijfelen aan mijn geluk op dit gebied. Ik wacht nog even de echte rode duiveltjes aF, maar ik zie het somber in.
    Hopelijk blijft het wel bij de andere NOD-ers uit. Veel succes allemaal!!!
    xMije

#2804983 Quote

hoi hoi,wat vervelend voor je meid!!!ik zit in ronde 8 en moet nog even afwachten,maar hoe langer het duurt hoe,onzekerder je wordt,mischien blijft je ongi toch,weg,[innestelingsbloeding?]veel sucses gr manuela

#2804984 Quote

Jammer he! Ik ken het gevoel. Wie weet is het de volgende keer gewoon hartstikke raak! Heb je wel eens een ovulatietest gebruikt? groetjes Noor

#2804985 Quote

Ik heb vandaag weer s die percentages gelezen..enne in het 2 e jaar van het ermee bezig zijn..schijnt 90% te lukken! Geef de moed niet op!

Heb zelluf ook wel s t idee dat ik van alles wil uit laten zoeken, maar tegen de natuur kan niemand op boxen..

Zelf ook al in ronde 10 beland..

#2804986 Quote

Verdorie Mije, het zit niet mee, hè? Tenminste, als het doorzet dan.
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat het zich bij mij ook al altijd 1 a 2 dagen van te voren aankondigt… (dan wel niet met bruin maar met rozige sliertjes). En ik dan maar tegen beter weten in hopen dat het vals alarm is….

Maarja, aan de andere kant: zo lang het nog niet écht is, zit er wellicht toch nog wel een klein kansje in! Ik blijf dus toch nog effe lekker eigenwijs voor je duimen!!!!

Hier thuis zit er ook zo eentje die eerst 12 maanden wil proberen. Net alsof het een of ander magisch getal is 😉
    Maar inderdaad, die stap naar de mannen (vrouwen?!!!) in witte jas is er eentje die ik ook met heel, heel veel moeite zal zetten! En dan nog vriendlief mee zien te krijgen…..

Geduld is een schone zaak en wellicht moeten we er inderdaad niet te veel mee bezig zijn. Maar wat ik daar zo moeilijk aan vind is dat ik het gevoel heb dat je, op het moment dat je de "keus" hebt gemaakt om een kindje te krijgen/willen/wensen, er bijna niet aan ontkomt dat het vaak onbewust en soms meer bewust aanwezig is in je gedachten. Ik bedoel, ik kan niet doen alsof het er niet is. Ik kan er ook niet NIET aan denken ofzo. Dus wat is obsessed?? Lastig hoor!!!!

Liefs, Juul

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct