Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoi hoi

• Auteur

Hoi allemaal,
    teneerste voor iedereen die zwanger is geworden GEFELICITEERD met een dikke zoen!!

Ben hele tijd niet geweest omdat het door iedereen aangeraden wordt "ben er niet zo mee bezig en BINGO" welnu hier nog geen bingo ???

Was vandaag bij vriendinnetje opbezoek die net een kleine heeft gekregen..
    Oo wat zijn is ze mooi, wat zijn is ze lief en klein..snik snik..
    Heb haar hele tijd op de arm gehad en naar haar gekeken..

Wij zijn ook terug van vakantie uit hurghada, errug lekker gehad maar ik weer vreselijk aan de diaree.. VRESELIJK.. natuurlijk lekker veel geklust en van elkaar genoten..
    We zijn weer helemaal super verliefd..

Nu hier mijn vraag.. hebben voor de vakantie het sperma van vriendje ingeleverd maar O, crisses wat was dat weinig!! vorige poging was het zelfs nog minder!! Oke om beeld hier van te krijgen, snuit je neus en dat is het ongeveer.. de 2de keer was het een groot snotje??? Is dat normaal??
    Maandag moeten we naar ziekenhuis en ben heel benieuwd wat ze daar gaan zeggen.. Heeft iemand hierme ervaring??

Kimpansee, hoe is het?? hier alles lekker!! hoe was je vak? Heb je nog veel afspraken in het ziekenhuis??
    Heb je gemist..
    xx

Petra uit H,
    Had jij wel een goed hotel?? dat van ons was echt heel waardeloos??
    Hoe bevalt het getrouwde leven??
    Hoe gaat het met zwanger worden?

Tot heel snel
    liefs anne
    xxxxxxxx

#2804989 Quote

He anne!!
    Hier alles goed hoor! Maandag wordt ik geinsemineerd..(1e IUI poging!!!)

Balen dat je aan de race bent;had ik ook..begon al daar,maar ik had het alleen s'morgens 1x en sávonds 1x en dat heeft thuis nog een week geduurd.Mijn mannetje(ja het bevalt goed!!) is snipverkouden en belabberd teruggekomen en dat duurde ook een week(en ook hier aan de race)
    Wij hadden een super hotel/resort:Jasmine Village. Jij zat in Ali Baba Of een ander,dat weet ik even niet meer???
    Wat betreft "de bijdrage"van je mannetje.. bij ons was het tijdens de onderzoeken wel wat meer (een bodempje) maar wij waren zo'n stel dat de avond ervoor toch nog even geklust had(wat dus niet mocht)en waren nog niet eens getrouwd(hihi) Wij moesten 3-5 dagen onthouding hebben om het potje te vullen… nu maandag ochtend weer vullen vd inseminatie,ben benieuwd hoeveel dat zal zijn…

Succes en ben benieuwd naar jullie uitslag!
    gr. petra(waar het bruin alweer met de helft verminderd is…snik..)

#2804990 Quote

het kan er wel mee te maken hebben dat je mannetje verplicht iets in moet leveren, althans dat was bij mijn vriend wel zo, de eerste keer schrok ik echt heel erg toen ik zag wat er in het potje zat, bijna niets. toen hebben we afgesproken dat ik hem gewoon erbij zou helpen, want dat vond hij toch gewoon veel fijner, wat ik me wel voor kan stellen. toen was het ook inderdaad meer, bij hem is het zo, hoe meer opgewonden hij is, hoe meer zaad er komt. Gelukkig hebben we het niet vaak hoeven doen, want ik was toch heel onverwacht ineens zwanger.

succes, ik hoop dat je er wat aan hebt

gr sandra

#2804991 Quote

Sandra, Ik heb hem er bij geholpen.. maar echt niet meer dan een snotje waarbij de eerste poging echt een errug klein snotje was..
    poging 2 was een groter snotje maar nog steeds heel weinig??
    Beide keren hebben we dus wel steeds de onthouding in acht genomen..

Perta uit H.. Wij zaten in het 5sterren hilton.. daar moet je toch wel iets van verwachten maar het was echt niet super..
    Ga vandaag ook hilton mailen dat het zo slecht was.. De dunne was thuis ook nog niet over?? Ik moest elke keer na iets te hebben gegeten naar het toilet racen.. Was wel goed voor de lijn.. Ik hard lopen..
    IUI, jee.. Zie je er tegen op?? Ik zal duimen voor je dat het gelijk de eerste keer RAAK is..Ik moet ma ook naar gyn voor bespreking van wat we hebben ingeleverd.. vriendje kan niet mee want die heeft belangrijke bespreking op werk..ja ja bange poeperd is ie..hihihi
    Als ik iets voor je kan doen.. Waar ligt H ongeveer..
    Bruin bij mij is ook al stuk minder ben heel erg aan het vervellen.. lijkt wel op schurft..

succes maandag..
    tot snel
    liefs anne
    xxxxx

#2804992 Quote

wat balen dat het zo slecht was..wij hadden 3 sterren,kun je nagaan! Het hilton hebben we gezien(mensen ophalen met excursie) en zag er echt luxe uit…not dus! Nee,de dunne was bij ons nog niet echt over,maar wel te doen.

We zien niet op tegen de IUI(het is helemaal niet pijnlijk of eng,vind ik dan.gisteravond de injectie gehaald(hou niet van prikken,maar stelt niets voor natuurlijk)
    Ben benieuwd wat ze maandag bij jullie zeggen;valt vast mee en ze kunnen tegenwoordig zoveel!!tja, mannen zijn zo…al vond de mijne het wel meevallen,gelukkig.
    Wat lief dat je wat voor me wilt doen! zou alleen niet weten wat(ervoor zorgen dat ik nu zwanger raak??hihi)

H ligt in het gooi(gooise matras of te wel Hillywood) De mediastad Hilversum!!
    gelukkig vertrekken we over 4 weken naar vinkeveen;heerlijk rustig!!
    Jij ook succes maandag!
    gr. petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct