Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

midstream test

• Auteur

Heeft er iemand ervaringen met een midstream test ? Deze zou je 7 dagen na de ovulatie al kunnen gebruiken volgens http://www.babybrabbel.nl .
    Heeft er iemand wel eens zo vroeg een positieve test gehad ?

Groetjes Zoey uit O

#2804993 Quote

Ik raad je af om deze testen te gebruiken. Het is namelijk zo dat 70% van de zwangerschappen in de eerste 2 weken nog misgaat (dus tussen bevruchting en NOD). Omdat het dan voor je NOD misgaat word je gewoon ongesteld en weet je dus (normaal gesproken) nieteens dat je zwanger bent geweest. Tenzij je voor je NOD een test doet…. als die positief is, heb je dus nog een kans van 70% dat je toch ongesteld wordt.

Verder zijn er veel mensen met slechte ervaringen met Romed testen. Bij mij slaat die zelfs midden in mijn cyclus nog positief uit! (wel een licht streepje, maar toch).

Als ik jou was zou ik gewoon wachten met testen tot je overtijd bent. Dat bespaart je veel geld en valse hoop.

Veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct