Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

10281577

• Auteur

.

MemNoah
    Bijdrager
    #10281580 Quote

Hoi!

Naam kiezen is lastig en erg persoonlijk! 

Ik houd zelf niet zo van Engelse namen. 

Kay/Kai vind ik mooi en Finn ook wel!

Mamachacha
    Bijdrager
    #10281595 Quote

Mace of mason vind ik super leuk. En zane of zayne is ook super stoer ! 

TJF
    Bijdrager
    #10281615 Quote

Boaz en Finn vind ik de leukste! Maar goed, namen zijn zoiets persoonlijks.. 

StephW
    Bijdrager
    #10281624 Quote

Zo persoonlijk idd! I love finn, maar zou t nooit kiezen omdat ie nummer 3 was in 2019.. boaz en kay vind ik ook gaaf, maar das ook omdat dat engelse van mij niet zo hoeft.. iig zijn al je namen stoer, en ik zou dus vooral kiezen wat je het mooiste vindt! En wat lekker bekt met de achternaam misschien. 

Lentekindje
    Bijdrager
    #10281639 Quote

Ik vind Finn heeel leuk! Die staat zelf ook op mn lijstje als ik ooit een jongen krijg

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10281645 Quote

Boaz en Vinz vind ik heel leuk en stoer. Boaz staat ook op mijn lijstje (ooit)

Finn vind ik ook heel leuk maar ik ken helaas echt te veel kindjes met deze naam ☺️

#10281753 Quote

Het zijn niet mijn namen, maar zo heeft ieder zijn eigen smaak hè! Ook kijken naar wat past met de achternaam en eventueel andere namen van broertjes/zusjes 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen