Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

cb of huismerk

• Auteur

hallo meiden,
    ik ben al een tijdje niet meer geweest, maar ik heb toch een dringende vraag. Ik heb gisteren getest met een Clearblue test en die geeft een lichte plus aan en vanochtend met een huismerk van de super en die geeft negatief aan waar moet ik nu vanuit gaan????
    wie helpt mij?
    liefs

#2805008 Quote

Hoi Nickymouse,

Ik denk een plus is een plus! Heb zelf bij de eerste keer dat ik zwanger was een eigen merk-test gehad. Maar dat maakt niets uit. Ben je pas overtijd? Misschien ligt het daar aan? Naar mijn idee kun je ervanuit gaan dat je zwanger bent. Test gewoon over een paar dagen opnieuw?!!
    Ik feliciteer je toch alvast voorzichtig

Laat je nog wat horen?

#2805009 Quote

hoi live,
    bedankt voor je reactie, ik zal wat van mij laten horen als ik meer weet.
    liefs

#2805010 Quote

Hoi,
    Volgens mij mag ik je feliciteren hoor.
    Want die plus kan er alleen komen als je HCG hormoon hebt, en dat heb je alleen als je zwanger bent. En een vage plus betekend waarschijnlijk dat je nog niet zoveel hormoon hebt, (maar t is er wel). Test gewoon over een paar dagen nog eens, en ga anders naar de huisarts.
    Suc6 Gabrielle.

#2805011 Quote

Hoi Nickymouse,

Ik wil je toch alvast heel erg voorzichtig feliciteren, want het zit er dik in dat je zwanger bent.

Wij duimen voor je!!!!

Groetjes,
    Sharon

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct