Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

We waren gecrasst

• Auteur

Hoi lieve meiden,

Ben ik ook weer. Heb echt dubbel dikke pech. Elke keer krijg ik de melding dat ik mijn browser moet refreshen, onze computer doet het eindelijk weer na dik een week gecrasst te zijn en ik werd vrijdag de 17e al ongi i.p.v. zondag de 19e. Ik heb nu ook onwijze buikkramp. Vanochtend trok ik helemaal wit weg. Moest bijna overgeven. Dus echt zwaar balen dit. We gaan voor ronde 7 dus.

Maar ik had nog even een vraagje. We hebben gisteren een maansteen gekocht. Nu is mij niet helemaal duidelijk waar ik hem dragen moet. Ja, op de blote huid. Nu heb ik hem aan de binnenkant van mijn onderbroek met een veiligheidsspeld. Is dit goed ??? En nog een vraagje. Wat is nu ookal weer goed voor de man ???? Vruchtbaarheidsverhogend bedoel ik ???? Ik hoop dat ik weer snel op het forum kan komen om jullie antwoorden te horen maar beter nog om te horen dat jullie allemaal zwanger zijn.

Alle zwangere dames onder ons VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN !!!!!!!!!
    Alle dames die aan het klussen zijn KLUS ZE !!!!
    Alle dames die met mij in hetzelfde schuitje zitten VOLGENDE RONDE BETER !!!!!!!!!!!

Ik ga nog even uitrekenen wanneer mijn volgende NOD is en dan horen jullie dat nog.

Heel veel liefs Biaggi

#2805016 Quote

Hoi Biaggi,

Ik heb ook een maansteen gekocht. Ik heb m nu zo'n 2 weken en weet nog niet welk effect t heeft, we zien wel.
    Ik heb begrepen dat je hem inderdaad op je blote huid op je buik moet dragen en dat je hem iedere avond moet reinigen onder stromend water, (n kwartier geloof ik), en daarna moet je hem drogen met een doek of aan de zon laten drogen, dan laadt hij ook op. Als de maan schijnt moet je hem in het maanlicht leggen, daar haalt hij zijn energie uit.
    Dit is wat ik ervan begrepen heb, ik ben benieuwd of het werkt.
    Ik ben ook benieuwd watt er voor mannen is, dus ik hoop dat daar ook iemand op reageert.
    Suc6, groetjes Gabrielle.

#2805017 Quote

Je mag die maansteen ook aan een kettinkje om je nek hangen hoor! Als ie maar in contact is met je huid.

Voor de man zijn zink-tabletten goed.

Succes!

#2805018 Quote

Hi Biaggi,

En ik maar duimen tijdens mijn vakantie…..
    Shit joh.
    Ik ga nu gewoon voor je duimen dat de maansteen gaat werken!!!

Liefs Flower

#2805019 Quote

Hoi Biaggi,

Wat Gabrielle zegt klopt helemaal.
    Een week of 2 geleden had ik wat sites hier opgezet met info over het dragen van (maan)stenen en de verzorging hiervan.
    En op je buik dragen en niet aan een kettinkje om je nek.
    Elke steen moet je op een andere manier dragen.

Groetjes

#2805020 Quote

Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik heb de maansteen aan de binnenkant van mijn onderbroek. Kan ook niemand 'em zien. Dus als er iemand is die weet wat voor steen het is…..

Veel liefs van Biaggi

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805021 Quote

Veel geluk in de volgende ronde! Duimen dat de maansteen zijn steentje bijdraagt 🙂

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct