Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Even rust

• Auteur

Hey Pop en de rest,

Zo, de verplichte klusperiode zit er weer op! We kunnen weer even gewoon rustig gaan slapen als we op bed liggen. Hebben nu geklust op de 9e,11e,13e,15e dag van mijn cyclus van 27 dagen.
    Het voelt toch steeds meer als een verplicht nummer.
    Gelukkig vind mijn man het helemaal geen probleem om verplicht te klussen. Hij wil dolgraag kinderen en heeft het er graag voor over. Wat vervelend voor de dames met heren die daar wel problemen mee hebben. Ik kan me goed voorstellen dat je enorm gefrustreerd raakt als je in je vruchtbare periode zit en je man heeft geen zin, grrrrr.
    Toch is mijn man wel blij dat het nu even niet moet..
    De periode van HET GROTE WACHTEN breekt nu aan en duurt altijd eindeloos. Mijn NOD is 1 okt en dat is nog ver weg.Maar goed, we wachten af!

Aan alle klussers: succes! Ik duim voor jullie!

Liefs,

Ginger

#2805022 Quote

Hoi Ginger,

Allemaal zeer herkenbaar wat je schrijft! Dat 'verplichte' idee is niet echt leuk, maar ja we hebben een goed doel voor ogen…!

Liefs,
    Es

#2805023 Quote

Bij mij is het juist andersom.. eens in de 36-48 zou ideaal zijn maar hij wil meer eens in de 8-12 uur 😀 Vooraan gestaan bij het uitdelen van de testosteron denk ik haha.
    Succes met wachten. 1 oktober is dichterbij dan je denkt.

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct