Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ben ik weer eens

• Auteur

Hallo meiden,

Ik heb al weer heel veel gemist zie ik wel. Zelf ben ik een aantal weken niet meer op het forum geweest. Eerst kon ik er niet meer op komen vanwege het bekende refresh your browser, daarna hebben we het heel druk gehad met de vehuizing en als gevolg daarvan ook even iets minder bezig met zwanger willen worden.

In mijn situatie is nog niets veranderd. Ik zit inmiddels op 5 maanden na het stoppen van de pil en er is nog altijd geen ongi of zwangerschap te zien. BALEN!!!

Daarnaast hebben we deze week net te horen gekregen dat een van mijn beste vriendinnen zwager is…Geweldig, ik gun het ze echt zo ontzettend, maar ben tegelijk ook een beetje jaloers, ondanks het feit dat zij er ook heel lang op hebben moeten wachten. Nou ja lekker met hun meeleven en onze tijd komt nog wel, het duurt alleen wel erg lang zo…

Liefs Marianne

#2805026 Quote

Hoi Marianne,
    wat je zegt klinkt me heel bekend in de oren hoor. Als ik hoor dat er weer eens iemand zwanger is ben ik ook altijd wel wat jaloers. Ik heb zelfs een periode gehad dat ik helemaal niet blij kon zijn voor die persoon, maargoed, over dat laatste ben ik nu wel heen hoor.
    WIJ KOMEN OOK WEL AAN DE BEURT!!!.
    Groetjes Ikje.

#2805027 Quote

dus je vriendin is eigenlijk een man ???
    zwager………zwanger dus.

#2805028 Quote

jeetje mina waar slaat dat nu op,je weet toch wat ze bedoelt!!!!!!!!!!!!!!!

#2805029 Quote

Hoi Marianna, ondanks dat wij nog maar kort bezig zijn herken ik het gevoel. Al die mensen om je heen die zwanger zijn of een baby hebben… uiteraard ben ik ontzettend blij voor ze maar ook wel een beetje jaloers… Ik hoop dat het voor ons allemaal hier op het forum ook snel zo is!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct