Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Clomid

• Auteur

Vraagje: krijg je Clomid op recept van de huisarts of kun je dat ook zo bij de apotheek verkrijgen? En wanneer je het van de huisarts moet hebben, wanneer schrijft deze dat dan voor, hoelang moet je dan al "bezig" zijn?

Liefs Marianne

#2805030 Quote

Volgens mij moet je dan toch al wel minstens een jaar bezig zijn en meestal schrijft een gyneacoloog dat voor. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

#2805031 Quote

Ik kreeg laatst van de huisarts te horen dat alleen de gyn dat voor kan schrijven, dus niet de huisarts!Deze moet jou verwijzen naar de gyn, bijv als ja al een jaar bezig bent, ouder van leeftijd bent, problemen hebt met de menstruatie.

Heel veel succes!

#2805032 Quote

Mijn huisarts zei dat ik na 2 a 3 maanden langs kon komen als ik dan nog niet ongi was geworden. Dan zou ik medicijnen krijgen om het een soort "jump start" te geven dus om het op te wekken…
    Gelukkig ben ik wel ongi geworden maar ik zou toch eens je huisarts bellen hoor!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805033 Quote

Hoi meiden,

Ik ben na 3 maanden niet ongi geweest te zijn al naar de huisarts geweest, maar die gaf aan dat ik geduldig moest zijn. Bij sommige vrouwen duurde het zelfs wel een jaar. Ik moest anders in het najaar maar weer langskomen zei hij. Die medicijnen die jij wel gekregen zou hebben Aurora vond hij maar onzin, die heb ik dus niet van hem gehad.
    Afwachten is dus schijnbaar het enige wat me te doen staat.

Liefs Marianne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct