Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ook aan het klussen

• Auteur

Hallo dames,

Ook wij proberen mij al een tijdje zwanger te krijgen. De eerste paar maanden valt het nog mee als je weer ongi wordt maar de laatste keer viel me erg zwaar. Ik ben in mei gestopt met de pil en heb een redelijk onregelmatige cyclus sinds dien (tussen de 27 en 31 dagen). De laatste keer werd ik dus pas ongi na 31 dagen (4 dagen na mijn berekende NOD dag). Een vette tegenvaller. Vandaar dat ik nu ook de steun en gezelligheid van dit forum heb opgezocht.

voor de statestieken:
    ik ben 28, mijn vriend 31.
    Bezig met ronde 5
    Laatste NOD dag: 12 september
    Nieuwe NOD dag: tussen de 10-12 oktober

#2805039 Quote

Hoi Sasja,

Jouw verhaal klinkt herkenbaar. Ook ik ben in mei gestopt met de pil (ben 30). Ben sindsdien heel regelmatig ongi, steeds na 28 of 29 dagen. Maar, net als jij, was ik de laatste keer pas ongi na 31 dagen. Wij dachten eerlijk gezegd dat het raak was… Zelfs een test gedaan maar deze was negatief en de volgende dag werd ik ongi (dit was 16 september). De teleurstelling bij mij en mijn man (32) was groot, je gaat al een beetje hopen. Nu ben ik van plan te gaan temperaturen en een ovulatietest te gebruiken. Wij willen gewoon erg graag zwanger worden.

#2805040 Quote

Hoi Sasja,
    vervelend he, als je ongi word terwijl je een paar dagen te laat bent. Je gaat dan steeds meer hopen en word weer zwaar teleurgesteld.
    Ik ken het verhaal, ik zit in ronde 33 en bij ons is de teleurstelling ook iedere keer weer groot.
    Begin anders eens met temperaturen, misschien dat dat je wat kan helpen.
    Groetjes Ikje.

#2805041 Quote

Welkom op het forum Sasja, ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik zit hier nog niet zo lang maar heb echt al veel dingen geleerd en heb er heel veel aan!
    Succes met wachten op je nod en in de tussentijd natuurlijk veel klusplezier gewenst!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct