Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo allemaal

• Auteur

Hallo allemaal.

Ik ben vorige maand gestopt met de pil.
    Ik ben gelijk gestart met temperaturen omdat je dan meteen zicht krijgt op wanneer je de ovulatie hebt.
    Normaal gesproken zou ik mijn ovulatie hebben rond 6 september.
    Echter mijn temperatuur bleef vrij gelijk.
    16 september is mijn temperatuur gestegen met 0.3 graad en deze houd aan.
    We hebben geklust voor mijn eisprong dus ik ben benieuwd.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Mijn NOD zou nu zijn 29 september.
    Ben benieuwd…

Groetjes Sanne

#2805045 Quote

Hoi Sanne,

Op hoop van zege maar, he!
    Veel succes!

Groetjes,
    Erika

#2805046 Quote

Hoi Sanne,

Ik vind het nogal wat: gelijk temperaturen.
    Zou je de natuur niet de eerste maanden zijn gang laten gaan?
    Het lijkt mij dat het gelijk al zo geforceerd wordt, het zwanger worden.

#2805047 Quote

Hoi Sanne,

Gewoon doen hoor dat temperaturen, alle beetjes helpen, en je weet meteen iets meer hoe je lichaam in elkaar steekt.
    Het is toch al snel iets waar je meebezig bent, dat zwanger worden je hebt te maken met vruchtbaredagen waar je rekening meehoud dus waarom dit niet?

Verder duurt het even voordat je ziet of er een bepaalde logica in zit want je moet al snel een maand of 3 temperaturen voordat je ziet wanneer je eisprong is geweest dus…succes!

#2805048 Quote

Succes met zwanger worden Sanne! Wij zijn er ook best mee bezig.. we praten er al heel lang over en nu we de knoop hebben doorgehakt om het te gaan proberen is de wil/wens natuurlijk heel groot. Kortom, als jij wilt temperaturen moet je dat zeker doen.. je krijgt wel meer inzicht in je lichaam denk ik (wij doen het nog niet).

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct