Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Streep?

• Auteur

Hallo allemaal,

In 't weekend had ik het weer: elke dag een klein beetje donker bruine afscheiding, van dag 5 tot nu al dag 11 na mijn ovulatie… Ik hield het niet meer uit, heb mijn zwangerschapstest gebruikt… ook al was er hier gezegd dat niet te doen… maar ja, ik had zoiets van 'foert, ik maak mezelf alleen maar onnozel, doe die test dan, dan zal je zien dat er niets is'…
    Je moet binnen de 10 minuten resultaat zien (het kon zijn volgens de test dat je 10 minuten moest wachten, als dat bepaalde hormoon slechts in zeer geringe mate aanwezig zou zijn…
    Tuurlijk loos alarm… te vroeg, he, nod is nog niet gepasseerd (pas 25 september)… toen ik even later (laat ons zeggen op minuut 15) terug keek, zag ik een flauwe tweede streep… maar echt wel een streep… Wat moet ik daar nu mee???
    Zondag had ik ook wel de hele tijd steekjes in beide borsten, voor de rest voel ik… niets… Die steekje die heb ik nu nog…

Liefs,
    Erika

#2805069 Quote

Hi Erika,

Ik zou eigenlijk zeggen een streep is een streep, maar ik heb net even zitten kijken bij mijn gebruiksaanwijzing en daarin staat dat je t binnen die tijd moet zien, en anders is het niet meer betrouwbaar.

Ik zou als ik nou was van de week nog een test doen. En kijken of t dan wel sneller komt.

Ik ga voor je duimen.

Liefs Flower

#2805070 Quote

hallo,

ik had ook 4 dagen te vroeg getest en zag ook pas na een hele tijd een vage streep.
    Maar nu ik de test 5 dagen later nog een keer deed was er een hele duidelijke streep te zien.
    Ik ben dus zwanger.
    Ik hoop dat voor jou dat geluk ook is weggelegd.

groetjes
    monique

#2805071 Quote

He Monique,

Van HARTE gefeliciteerd!!! HOERA!

Ja, wat het bij mij zal geven, dat weet ik binnenkort zeker dan. Weet je het nu pas?

#2805072 Quote

Joepie, laten we het hopen!!!!!
    groetjes Ikje.

#2805073 Quote

he erika,

bij mij was er ook een vage blauwe streep als die er staat dan ben je zwanger want dat zit er toch dat hormoon in hcg.
    ik ben inmiddels bevallen van een gezonde dochter.
    als je het nog niet zeker weet dan zou ik na een paar dagen nog een keer testen heb ik ook gedaan en toen was het donker blauw.

nou ik hoop voor je dat het goed is en laat het ff weten ben benieuwd.

suc6 groetjes monika en kayleigh

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805074 Quote

na 10 min is hij niet meer betrouwbaar,

#2805075 Quote

Hoi Meisje,

Ik zou als ik jou was toch ook maar even een andere test nog doen hoor, want je moet het resultaat bekijken binnen die 10 min en anders is het niet echt meer betrouwbaar, dus doe anders gewoon een nieuwe test, hij zal och wel pos uitdraaien denk ik.
    grtjs
    Bea

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct