Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ben weer terug!!!

• Auteur

Hi Meiden,

T lijkt wel of je zelfs na een week weg te zijn geweest niet bijgelezen wordt joh. Maar ik heb er ff vooruit getrokken.

Alle meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd, ga er van genieten he!!!

Alle andere meiden…..we gaan weer duimen!!!

Mijn vakantie was heerlijk. Ik heb eerst 3 dagen heerlijk door Disneyland Paris gelopen. Echt super leuk. En daarna heerlijk 8 dagen aan t water gelegen in Turkije! Dit heeft me echt goed gedaan.

In Turkije heb ik ook mijn eisprong gehad….dus er moest natuurlijk ook volop geklust worden…..Maar t lijkt wel of t door de vakantiesfeer anders was.

En nu is het afwachten. Ik sta voor NOD op de 27e maar in het ziekenhuis hebben ze gekeken en ze vermoeden dat het de 29e is. Dus ik wacht wel af. Ik hoop natuulijk t beste.

Ik ben ook de laatste dagen wel erg raar in mijn buik. Het zijn af en toe van die misselijke vlagen.
    Ik weet dus niet of t evt. zwanger zijn is, of dat het gewoon komt van de vliegreis.
    We wachten wel af.
    Heeft iemand dit ook gehad???

Nu nog even 2 dagen thuis om te rommelen en dan ga ik woensdag weer werken.

Groetjes Flower

#2805076 Quote

He Flower,

Ja, het is me wat al die berichtjes blijven lezen… Ik kan er maar niet aan wennen, je krijgt zo snel de indruk dat er niet echt veel gereageerd word op iets, he…

Ben jij bezig met onderzoeken in het ziekenhuis, mag ik vragen welke onderzoeken?

Alleszins, veel succes en vanaf woensdag dan veel werkplezier, he…

Liefs Erika

#2805077 Quote

Ja tuurlijk mag je dat vragen joh…..
    hhahahaha

Ik heb altijd een erg onregelmatige ongi gehad. En daarvoor was ik als jong meisje (hoor mij nou) al bij de gyn. Toen heb ik de pil gekregen en dat zou beter moeten gaan. Na heel wat wisselen met de pil ging het ook goed, tot ik dus in januari stopte met de pil. Tja en dan krijg je weer van die onregelmatige ongi's.
    Een aantal keer bij de huisarts geweest en toen hebben ze me toch na 6 maanden door gestuurd naar de gyn. Deze vond het heel goed dat ik langs kwam, want ze zei al dat door dat ik zo onregelmatig ongi ben, ik te veel eitjes heb. En hierdoor kan je niet zeggen wanneer ik een eisprong heb.
    Ik heb toen een aantal dingen moeten laten onderzoeken, kweek, uitstrijkje, bloed en vriendje moest zaad afgeven. Dit was allemaal goed en toen heeft ze besloten om me Clomid te geven. Dit is om je eitje goed te laten rijpen en op een juist termijn de eisprng te hebben.
    Dit heb ik nu 1 maand gebruikt (je slikt t 5 dagen, van dag 3 tm dag 8 van je ongi) en daarna krijg je te horen: Klussen maar……

Dus ik zit nu in spanning of t heeft gewerkt.

#2805078 Quote

Hee Flower,

Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!!!
    Ik hoop dat het vakantieklussen zin heeft gehad!!! En dat de red-devils je deze ronde niet zullen vinden hahahaha..

Liefs Lill

#2805079 Quote

Wat leuk dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Spannende dagen zo voor de nod… Ik duim met jullie mee!

Groetjes, Aurora

#2805080 Quote

Hoi lieve Flower,

Ik hoor het al, you've got a made in Turkey !!!!!!!!!!! Wat heeerlijk voor jullie dat de vakantie jullie zo goed heeft gedaan. Hou me op de hoogte !!!

Veel liefs Biaggi

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805081 Quote

hoi meid,

fijn dat je er weer bent……………en fijn dat je het naar je zin hebt gehad…..ook wat tot rust gekomen????
    Ik moet woensdag naar de gyn voor de eerste inwendige echo……
    Je hoort het wel

xxx Sanne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct