Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ohhhhh dat wachten………….

• Auteur

Hallo allemaal…..

Nog drie dagen tot m'n NOD….. Ik heb echter weer geen tekenen van zwangerschap….. kan denk ik ook nog niet…. Een paar dagen geleden had ik wel wat krampen onderin mijn rug, maar na een dag waren die weer over……

Nou heb ik wel heel te tijd het gevoel alsof ik een volle blaas heb…. maar hoef vervolgens niet echt veel te plassen…. Geen gevoelige tepels/borsten, maar dat heb ik nooit ook niet voor mijn ongi…
    Heb gelezen dat niet iedereen dat heeft, dus ik heb nog hoop…

Ohhhh ik zit mezelf weer gek te maken… maar ik wordt mesjokken van die onzekere lange dagen….. Dit keer is het ook zo spannend… als ik nu weer ongi word, gaan we volgende ronde voor IUI…. dat wil ik dan ook hoor, maar het brengt deze ronde wel wat meer spanning met zich mee….

Deze week heb ik echt een aantal kl***-dagen gehad…. Mijn man had zaterdag echt een MEGA bos bloemen voor me gekocht!!! Hij vind het ook zo spannend… Lief heh…..

Groetjes Lill

#2805082 Quote

Wat een lieverd is die man van je!! Nog een paar dagen geduld en dan weet je meer 🙂

Groetjes, Aurora

#2805083 Quote

Erg he is dat wachten….ik word er ook niet goed van………..En ik moet nog ruim 10 dagen

Lief joh dat hij bloemen mee neemt voor je!!! Vooral als je het niet verwacht is dat helemaal super!!!!

Ik ben dus wel de afgelopen dagen misselijk (echt van die vlagen)
    Maarja zal dat zijn door zwangerschap of gewoon door vliegreis…..

#2805084 Quote

He Lill,

A ja, ik vind dat wachten ook the hell hoor!!! Als jij op je NOD zit, heb ik nog 2 dagen te gaan,… we zijn gelukkig niet alleen, he… Chance dat we bij elkaar nog een beetje kunnen 'zagen'…

Veel geduld en succes toegewenst natuurlijk!
    Liefs
    Erika

#2805085 Quote

Hé Lill,
    Houd nog even vol hoor! Echt erg he dat wachten! Enne… je hoeft niets te voelen hoor! Een aantal van mijn vriendinnen voelde ook helemaal niets en toch zwanger!
    Zal voor je duimen!
    Liefs Anne

#2805086 Quote

Hoi lieve meiden!!!

Bedankt voor jullie reacties!!!
    Ik weet wel dat er niks anders opzit dan wachten, maar wil het af en toe echt ff van me aftypen hoor….

Anne, ik hoop dat het bij mij ook zo mag zijn, en dat het toch raak is zonder dat ik iets voel……

Nog drie dagen….spannend…

Liefs Lill

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805087 Quote

hoi hoi ik moet nog 4 dagen,voor me nod,spannend he!!!ja die onzekerheid is erg ja,ik weet het,ik heb niet echt gevoelige borsten,maar dat heb ik ook nooit,voor dat ik ongi moet worden,wel af en toe misselijk,en me darmen borrelen,maar ik hoop niet meer ahahahha he heel veel sucses ik duim voor je gr manuela

#2805088 Quote

Hoi Lill,

Ik zit hier ook weer in spanning hoor! Vorige maand was ik hartstikke misselijk dus hoopte dat het raak was, maar nee hoor. En nu ook weinig. Ik wil mezelf niet weer zo opfokken als vorige keer, maar het gaat toch wel weer heel wat keren door mijn hoofd op een dag.

Nou meisje, weer bijna een dag om. Morgen nog 2 dagen te gaan!

We duimen!

liefs, Inge

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct