Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bezoekje gyn.

• Auteur

Hey allemaal!

Vanmorgen bij de gyn. geweest vanwege mijn FV (die vaginale ontsteking waar ik al eerder over geschreven heb). Volgende week krijg ik ontstekingsremmers geinjecteerd en daar zie ik BEHOORLIJK tegenop. Ik heb al vaker daar injecteis gehad en ze zijn behoorlijk pijnlijk, maar goed dat is weer een heel ander onderwerp.

Ik heb ook aangegeven dat ik me toch wel een beetje onzeker begon te voelen m.b.t. zwanger raken. Ik heb ook steeds buikpijn na gemeenschap. ZEgt mijn gyn.: "Ik wel best even voor je kijken of alles er normaal uitziet?" WAUW dat zou mooi zijn!!
    Ik heb een inwendige echo gehad en ze heeft alles bekeken: mijn blaas, mijn baarmoeder en mijn eierstokken. Alles zag er perfect uit! Ze kon ook zien dat ik net mijn ei gehad had. Die buikpijn kwam van mijn FV af, had verder niets te maken met mijn vruchtbaarheid.
    Ik weet wel dat dit geen 100% garantie is, daar is uitgebreid onderzoek voor nodig. Maar ik voel me toch geweldig! Geeft me in elk geval rust, dat er hoogstwaarschijnlijk niks aan me mankeert. Kan voorlopig weer slapen..hihi…
    Ik ben haar in elk geval dankbaar dat ze mijn situatie begrijpt. Zwanger worden met Fv is al heel pittig, maar zij snapte tenminste wat mijn gevoel was.
    Vorige week was ik met hetzelfde verhaal bij de HA en daar ben ik wanhopig weggegaan. Ze bleef maar zeggen dat FV geen invloed heeft op vruchtbaarheid (weet ik ook wel) en dat ik die twee los van elkaar moest zien. Helaas is dat onmogelijk. Voor herstel: geen gemeenschap. Voor kinderen: wel gemeenschap. Vertel mij maar hoe ik dat los moet zien!?
    En ik hoefde echt niet te denken dat ik nu al (na 6 rondes) terecht kon bij de gyn.
    Nou ben ik bevoorrecht dat ik al bij de gyn. loop, dus heb ik zelf maar het initiatief genomen, gelukkig maar!

Pop hoe staat het met jou?

Veel liefs,

Ginger

#2805089 Quote

ik snap precies wat je bedoelt ,ik ben nu al 3 keer bij de gyn. geweest en het zag er allemaal heel goed uit en de sperma van mijn vriend ook als je dat hoort dan valt er toch een last van je schouder.
    als ik het zo van je lees komt het ook wel goed met je en raak je zo zwanger.
    veel succes ermee.
    gr mutske

#2805090 Quote

Hoi meid……….

Fijn om te horen dat het er goed uit zag,……………hoop dat je nu wat gerustgesteld bent…..
    Ik moet woensdag voor de 1e inwendige echo……voel je er veel van?????

liefs Sanne

#2805091 Quote

Hoi Sanne,

Nee hoor, je voelt niets van een inwendige echo. Er wordt een staafje ingebracht (zoiets als een dildo) en dat bewegen ze dan in je vagina op zoek naar je baarmoeder en eierstokken. Je voelt wat bewegen en dat is dat. Valt reuzemee!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct