Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bezoekje gyn.

• Auteur

Hoi allemaal!

Vanmorgen bij de gyn. gewwest. Moest daar zijn vnwege andere problemen, maar heb mijn onzekerheid m.b.t. zwanger raken op tafel gegooid. Ze was superaardig en bood aan om een inwendige echo te doen. Ze heeft alles gecontroleerd en het zag er perfect uit!Je kon zelfs zien dat ik net mijn ei gehad had.
    Ik voel me behoorlijk gerustgesteld. Het geeft natuurlijk geen 100% garantie, daar is uitgebreider onderzoeker voor nodig. Maar ik kan wel weer slapen hihi….
    Pop hoe staat het met jou?

Liefs,

ginger

#2805092 Quote

He hoi,

Ben blij voor je dat je bent gerust gesteld. Lijkt me een fijn gevoel.
    Hoop echt voor je dat het snel lukt.

Zelf ben ik nu bezig met ovulatietesten, maar nog geen goed streepje gezien. Dat betekend dat ik dus veel later mijn ei heb dan alrijd gedacht en dat we het dus steed ste vroeg hebben gedaan…

Als het deze ronde niet lukt ga ik ook naar de HA.
    Het gevoel dat er iets niet goed is bekruipt me steeds meer. Maar dat zal iedereen wel hebben waar het niet gelijk lukt.

Maar goed, we zetten onze schouders er nog eens onder en gaan ervoor.

Ook veel duimen voor jou,

Liefs Pop

#2805093 Quote

Wat fijn dat ze je zo heeft geholpen. Lijkt me ook erg prettig om op zo'n echo te zien dat alles goed is. Neemt een hoop onzekerheden weg in ieder geval!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct