Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik weer

• Auteur

hallo allemaal,heb net de 3de afspraak gehad bij gyn.hij had geken of mijn eisprong eraan kwam ,ik mocht mee kijken op de monitor [was wel interesant]en daar zagen wij 1 hele grote ei hij zei dat mijn eisprong woensdag/donderdag zou komen en daarom moeten wij nu morgenavond of woensdagochtend gemeenschap hebben en dan moet ik woensdgmiddag terug en dan gaan ze kijken hoe het met de sperma en mijn ei loopt.
    ik ben echt heel benieuwd hoe dit gaat.
    gr mutske

#2805094 Quote

Hoi Mutske,

Gaaf dat dit zo kan zeg! Hoe lang ben jij nu bezig? Ik ga nu voor ronde 7 en wilde eigenlijk al naar de ha. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ben 30 jaar en stel dat het allemaal niet lukt wil ik nog wel tijd hebben voor alternatieven vandaar…Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. We horen het snel!

Liefs Ilona

#2805095 Quote

hoi ilona bedankt voor je snelle en lief berichtje.
    je kunt best alvast naar de dokter gaan hoor als je dat wilt.
    we zijn nu vanaf febr bezig en ik ben 5 weken geleden voor het eerst naar dokter geweest omdat mijn menstruatie zo gek deed erd steeds langer[de cyclus dan]en hij stuurde me meteen naar ziekenhuis toe en kon ik na 1 week al tercht ,en dat is heel fijn want nu weet ik dat er iets aan gedaan wordt maar tot nu toe is alles goed ook met sperma van mijn vriend gelukkig ik wacht allen nog op de uitslag van het bloedprikken.
    ik hoop dat het bij jouw ook snel raak is en als ik jouw was zou ik naar de dokter gaan ook omdat je 30 bent dan sturen ze je volgens mij ook sneller door naar gyn. ja ik ben dan geen 30 maar dokter had het nog gedaan.
    nou veel succes ermee en ik hoor het nog wel he?
    gr mutske

#2805096 Quote

He mutske,

Mooi is dat he, om te zien hoe het er vanbinnen uit ziet. Hebben ze ook gekeken met een inwendig eecho? Vandaag heb ik mijn eerste gehad en vond het erg bijzonder om te zien. Heel duidelijk was dat ik net mijn eisprong gehad had. Veel succes nog!

Ginger

#2805097 Quote

Hi Mutske,

Gaaf om te zien he. Bij mij hebben ze ook gekeken en zagen ze dat het eitje er aan zat te komen, alleen konden ze bij mij niet kijken hoe het sperma en eitje gingen, omdat ik op vakantie was. Helaas. Maar ze raadde wel aan: Klussen…… dus dat hebben we ook maar gedaan.
    Ze hadden bij mij ook een stukje slijm van de wand afgenomen en hier naar gekeken. Dit was echt heel gaaf…..je zag echt de sperma rond zwemmen. Hebben ze dat bij jou ook gedaan??

Laat even weten hoe het verder is gegaan. Ik ga voor je duimen!!!

LIefs Flower

#2805098 Quote

Spannend! Ik duim voor je dat die zaadjes hard aan het zwemmen zijn naar je eitje…

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct