Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

opnieuw balen!!

• Auteur

Hoi meiden,

Waarschijnlijk kennen de meeste mij niet aangezien ik een tijd niet op het forum ben geweest. Was er heel erg mee bezig en wilde even niet lezen (hoe egoistisch kun je worden)hoe anderen zwanger werden. Ik gun het natuurlijk iedereen, maar kon het even niet aan..sorry!

Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden en ben het zaterdagnacht pas geworden. Ik baal enorm!!! Ik ga nu voor ronde 7. Zit te twijfelen of ik naar de ha zou gaan. Wil in ieder geval met ovulatietesten gaan beginnen. ik ben 1 x eerder 1 dag overtijd geweest en heb verder een regelmatige cyclus van 28 dagen. Weet niet meer of ik nu de 28 dagen nog kan aanhouden omdat ik overtijd was. Wordt er gek van eerlijk gezegd. Hoop toch ondanks dat ik er een tijd niet meer ben geweest nog op reactie van jullie want baal zo enorm!!!

liefs Ilona

#2805099 Quote

Hoi meid, nou ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat je hele cyclus gewoon 1 dag opschuift. Vraag het anders even bij de apotheek of drogisterij waar je je test wilt gaan halen.
    Groetjes Ikje.

#2805100 Quote

Hoi ilona,

Als ik jou was zou ik een ovulatie test doen deze maand om precies na te gaan wanneer je ovulatie is. Wij hebben 6maand verkeerd geklust in ontwetendheid. Mijn ei kwam veel later dan we dachten en rond die tijd namen we juist even pauze. Dus wie weet is het bij jou ook het geval. Ik heb in ronde 7 voor het eerst een ovulatie test gebruikt en ik was gelijk zwanger!!! Wie weet geeft jou dit ook meer zekerheid. Succes.

Groetjes Bibi 9wk.

#2805101 Quote

Hoi Ilona,

Je hoeft je niet egoistisch te voelen hoor.. ik denk dat we dat gevoel allemaal wel eens hebben 🙂 Ovulatietesten klinkt als een goed idee. Bibi, hoe zat dat bij jou precies als ik vragen mag? Was je eisprong zoveel later dan je dacht?

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805102 Quote

Hoi allemaal,

Ik was nog even aan het terug lezen en toen zag ik jullie vraag.

Ik had een regelmatig cyclus van 30dagen en dacht dat ik op dag 14/16 mijn ei zou hebben en zo hebben we ook altijd gevreeen. Nu had ik voor het eerst een ovulatietest gekocht om te kijken of dit wel klopte want het was inmiddels ronde 7 geworden en we werden erg ongeduldig. Toen had ik op dag 14 nog een ei, 15 niet en zo ging het verder. Nu bleek ik pas op dag 19 mijn ei te hebben. STOMSTOMSTOM meestal waren we die dagen ervoor zo aan het klussen dat we tegen die tijd uit geklust waren en even stopten. Dus vandaar dat ik nooit zwanger werd. Dus op dag 19 verkleurde het stripje; positief dus toen aan de klus. En je begrijpt het al!! RAAK. Helemaal zwanger!!!

Dus ik kan het aanraden dames. Succes.

Liefs Bibi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct