Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gabrielle

• Auteur

Hi meis,
    Hoe is het nu?
    Nog geen tekenen? Wanneer verwacht je het nu? (NIET natuurlijk haha!)

O, om even terug te komen dit weekend en het grote nieuws aan de ouders.

Het was geweldig. Iedereen is helemaal door het dolle heen. We kregen van mijn schoonmoeder zelfs gelijk kadootjes! (waarom ze die in huis had is mij een raadsel maar het is wel heel leuk natuurlijk)

Dus iedereen is helemaal happy.
    Alleen mijn schoonzus heeft het er wel wat moeilijk mee.

Die heeft al een zoontje van 5 en die zou er nog wel 1 bij willen maar de situtatie is er bij hun thuis niet naar.

Nu heeft ze een spiraaltje maar op de een of andere manier is ze daardoorheen toch zwanger geworden. Ze heeft na een week of 5 een bloeding gehad en dus is het een mk geworden. Dat kreeg ze vrijdag pas te horen en zaterag kwamen wij met ons nieuws. Dat was dus wel moeilijk.

Maar gelukkig is ze wel heel blij voor ons. Ze riep al maanden dat ze een nichtje of neefje wilde! We hebben expres niet heel optimistisch gedaan want ik wil haar zeker niet kwetsen.

Voor de rest alles toppie.
    Mag niet klagen (doe dat wel maar dan niet op dit forum natuurlijk haha)

Alle meiden die nog druk bezig zijn met klussen HEEL VEEL SUCCES!!!

De meiden die wachten op hun NOD IK DUIM VOOR JULLIE!!!

Liefs Bieb.

#2805103 Quote

Hoi Bieb, Bedankt voor je berichtje.
    Ik ben nog steeds niet ongi, heb sinds vandaag wel wat krampjes bij vlagen maar ik weet niet, het zou ook door de zenuwen kunnen komen. Ik ben verder 's avonds vaak misselijk, heb last van maagzuur en voel me opgeblazen, maar ja dat kan misschien ook met mijn ongi te maken hebben. Ik heb ook nog geen bruinig slijm, ik heb dus maar voor de zekerheid een testje gekocht….. Maar nog niet gebruikt, goed he.
    Ik wil zeker nog tot morgen wachten omdat ik op dinsdag of woensdag cervixslijm heb gehad.
    Dus ik zat vandaag de bijsluiter te lezen, zegt mijn vriend: je gaat niet nu testen hoor, dat doe je maar 's ochtends anders kan ik niet slapen, haha.
    Als ik morgen dus nog niet ongi ben dan ga ik uiterlijk woensdag testen. Maar eigenlijk heb ik niet zoveel vertouwen in. sjemig wat een twijfels….
    Ik had nog gereageerd op je berichtje over misselijkheid, vervelnd zeg, maar ja het hoort erbij he. En ze zeggen ook weer dat het een goed teken is.
    Ik heb ook nog (anoniem, want ik weet niet of iedereen het daar wel zo leuk vindt dat er een 'leek'reageert) een berichtje gezet over een echo. Als je namelijk tegen je vk zegt dat je niet weet wanneer je ovulatie was, dan moeten ze een echo maken om uit te rekenen hoever je bent. Dus als je onregelmatig bent weet je dat niet, en jij ook niet omdat je net van de pil af bent. Dus beetje onbenullig doen en je kunt je wurmpje live zien! Bij mijn vriendin werkte dat. Dus suc6 en groetjes Gabrielle.

#2805104 Quote

Hi Gabrielle,
    SPANNEND!!! Ik wil je natuurlijk niet gek maken maar het klinkt wel erg bekend!

Ik had ook krampjes, dacht zeker ongi te worden maar niet… Misselijk was ik nog niet (dat ben ik nu dus aan het inhalen haha) Ik had ook heel duidelijk cervixslijm. Bij mij was de test pas ruim 3 weken later positief…

Had ook gevoeligere tepels en mijn borsten waren steviger!

OOOOO… ik hoop zo dat het raak is joh!

Als je het vol kan houden om te wachten met testen PETJE AF! Ik kon het niet maar heb er dus ook 3 weggegooid.

Ik hou het forum noulettend in de gaten en hoop op goed nieuws.

Ondertussen blijven die duimen draaien!

Ik hoor het wel weer!
    Liefs Bieb.

O, over die echo… ik weet het niet. Wat je schrijft heb ik inderdaad eerder gehoord. Ik ga de 13e voor het eerst naar de VK. Ben dan als het goed is 10 weken. En wacht even dat gesprek af. Ik weet dat ik bij haar een echo krijg (mijn vriendin zit er ook en die krijgt hem met 20 weken) Ik wacht het wel af.

Ik hoop wel heeeel erg dat we het hartje kunnen horen kloppen de 13e. Dat zou mij al een stuk opluchting geven.

Maar als het niet goed zou zijn zou ik niet zo ziek worden toch?!?

Meis ik wacht in spanning af en hoop je snel voorgoed (oke 8 maanden) op het mei forum te zien!!

Tot snel.
    XXX

#2805105 Quote

Hoi Bieb,

Wat leuk dat je hier nog komt "buurten" af en toe om te kijken hoe het met iedereen gaat. Het is je echt van harte gegund dat alles zo goed gaat! Alleen die misselijkheid is wel vervelend natuurlijk maar ja, die neem je vast voor lief. Geniet ervan!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct