Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Direct ook het einde vd IUI..

• Auteur

Zou jullie op de hoogte houden…helaas is het niet echt positief..
    Za-avond de pregnyl injectie gehad en vanmorgen het zaad van mijn man ingeleverd..2 uur erna zou het ingebracht worden(geinsemineerd nadat het opgewerkt was) Helaas had de gyn geen goed nieuws;er was maar 1 zaadje gevonden en deze was "krom"(hoe verzin je het he?? maar dat was wat hij zei..)
    Dus het hele "feest"ging voor ons niet door…wel even slikken natuurlijk.
    Maar bij de intake had hij het al over IVF gehad als IUI niet zou lukken,dus nu wordt het IVF:ICSI. (1 eicel wordt bevrucht en teruggeplaatst) Dat is wat ik er tot nu toe van weet, bij de intake vd IVF in november wordt het allemaal nog duidelijker.

We vinden het wel erg,maar blijven positief; ik hoef niet meer aan de pil in elk geval en klussen hoeft ook niet meer op "commando".

Gr. petra

#2805107 Quote

Jeetje meis, wat een tegenvaller! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel en bestaat er dus nog steeds een kans dat je zwanger wordt. Heel veel succes ermee!

#2805108 Quote

Hee Inge,

Getverderrie…. valt wel ff tegen heh… Maar ik hoop voor jullie dat de rust die je nu hebt positief werkt (geen must-klus meer).

Ik denk aan je, liefs Lill

#2805109 Quote

Hoi meid,
    Vervelend zeg…………….ik wil je even veel sterkte wensen…….
    En vergeet niet dat er veel kan……wij houden ook goede moed…we zijn in ronde 10 en ik moet woensdag voor het eerste een echo laten maken en het woord IUI is ook al gevallen….

geef de moed niet op…

liefs Sanne

#2805110 Quote

Dank jullie wel!
    het is even slikken,maar we blijven positief hoor! het gaat een keer lukken en mischien wel eerder dan we denken!!
    gr.petra

#2805111 Quote

Hoi,

Dat is idd sh*t seg. Ik hoop dat IVF wel lukt, zal voor jullie duimen.
    Veel sterkte,
    grtjs,
    Bea

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805112 Quote

He wat vervelend, maar wat ik mij afvraag..doen ze maar 1 poging voor die IUI?? Ik bedoel andere keren kan het zaad van je man toch wel wat opleveren enzo…
    Ik wens jullie veel succes!
    Ik hoop dat je hier nog af en toe verschijnt?
    Je bent een vertrouwde verschijning geworden hier..

#2805113 Quote

Hoi Petra,

Ook ik wil je sterkte wensen dat was schrikken zeg!

Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel en ik hoop dat je in november wel geluk zult hebben met ivf.

Kun je dan pas terecht in november? moet je al die tijd wachten of?

Liefs: Chili

#2805114 Quote

Hi Petra,

Ik lees net je berichtje……shit man, dit is niet leuk.
    Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
    Ik ga enorm voor je duimen!!!

Dikke knuffel Flower

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct