Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

jippie

• Auteur

Hoera, eindelijk een positieve test.
    Moet er nog wel aan wennen en hoop dat het allemaal goed blijft gaan.
    Vorige week maandag mijn nod, maar had de week ervoor al iets bloedverlies; soms echt rood, dan weer bruinig en rozig. Om gek van te worden en natuurlijk bijna elke dag testen. En steeds negatief, maar wel nog verhoogde temp. En nu dus echt positief.Door dat vage bloedverlies blijf ik een klein slagje om de arm houden natuurlijk, maar zo begonnen mijn vorige zwangerschappen ook,dus wie weet.( 1 MK en 2 gezonde dochters)
    Misschien een tip voor Mije, als je nog steeds overtijd bent tenminste, om te temperaturen (Moetje wel je begintemp weten)Sukses, ook voor alle anderen en de gelukkigen: gefeliciteerd
    groetjes

#2805119 Quote

Hi Greet! Gefeliciteerd! Kom je ook nog naar het mei forum of zit je al in juni??

Groetjes Bieb. (6wk 6 dgn)

#2805120 Quote

Greet!!! GEFELICITEERD!!!!!

Had jij het gevoel dat het raak was??? Omdat je al getest had???

Ik heb mijn nod over drie dagen, en voel niets byzonders…. ohhh word gek van die onzekerheid….

Liefs Lill

#2805121 Quote

Een hele fijne zwangerschap gewenst hoor!!!!

#2805122 Quote

Gefeliciteerd! Hopelijk ga je een hele fijne zwangerschap beleven met straks een wolk van een baby!!

Liefs, Juul

#2805123 Quote

Hi Greet,

Gefeliciteerd!!!! Ga er goed van genieten met je gezinnetje he!!!

Liefs Flower

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805124 Quote

Grefeliciteerd! Mag ik vragen hoe lang je dat bloedverlies had?

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct