Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ovulatietesten

• Auteur

Welke gebruiken jullie?

#2805127 Quote

Ik gebruik Clear Blue, en ben erg tevreden hierover!

groetjes: Chili

#2805128 Quote

Je moet de testen van http://www.zwangerschapstest.nu eens proberen daar heb je stripjes ( Ovulatietesten)per 5 verpakt kosten 8 euro en zijn erg simpel en toch duidelijk, de andere testen zien er allemaal erg mooi uit maar zijn niet te betalen terwijl ,t het zelfde resultaat opleverd.

#2805129 Quote

Hallo Aurora,

Ik had er van romed besteld op babybrabbel, MAAR ze gaven niet eens positief toen ik met de temperatuurmethode toch duidelijk kon zien dat ik mijn ei had gehad. Heb daarom (ik woon in België) bij de apotheker 'today' gehaald, 28 euro voor 7 staafjes, en daar zag ik het wel heel duidelijk op… ik wacht nu op mijn NOD…

Groetjes,
    Erika

#2805130 Quote

Bedankt voor de reacties. Ik heb gisteren bij Baby Brabbel zo'n startpakket gekocht met 4 ovulatietesten en 1 zwangerschapstest. We zullen zien hoe dat gaat!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805131 Quote

Hoi Aurora,

Ik heb de ovulatietesten van Clear Blue gebruikt en ben er zeer tevreden over.
    Hij gaf een duidelijk positief resultaat.
    En ik heb er 2 maanden mee kunnen doen.

Groetjes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct