Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nog eens goeiedag zeggen

• Auteur

Hoi dames,

Ik wil even laten weten dat ik ook nog aanwezig ben op het forum, niet om aandacht te vragen ofzo, maar ik wou eventuele geïnteresseerden laten weten hoe het met mij gaat en ik wou weer eens ff de frustraties van mij afschrijven. Ik wacht ondertussen al 105 dagen op mijn ongi, ik wordt er toch stilaan zot van hoor. Nog 2 weken en ik mag weer naar de dokter om een zwangerschapstest te laten doen, ben wel eens benieuwd, zal wel weer niks zijn. Ik voelde mij vrijdagmorgen opeens zo misselijk he, ik dacht, ja, zou het raak zijn??? ja watte, vrijdagavond kreeg ik het warm en koud, dus, … een griepje en een zware verkoudheid, het is nu beter, maar voel nogaltijd een beetje misselijk, maar durf niet te hopen.
    Sorry dames, ik wil echt niet klagen hoor, ik vind het zo stom om telkens hetzelfde verhaal te schrijven, maar het doet zo'n goed om het even van mij af te schrijven. Ik hoop dat ik jullie niet verveel?

grtjs,
    Bea

#2805133 Quote

Hoi Bea,

Zelf ben ik nog enorm 'vers' op dit forum en kom steeds meer tot de ontdekking dat het allemaal niet zo gemakkelijk gaat helaas…… Ik kan me goed voorstellen dat het zeker erg frustrerend is als je al een hele tijd niet ongi bent geweest.

Een collegaatje van mij was na het stoppen met de pil een jaar niet ongesteld geweest en had eindelijk de stap naar hormonen gezet. Ze had het nog niet besloten of de ongi zette weer door….. En nee, geen hormoon aan de pas gekomen en twee maandjes later toch gelukt!

Duimen dus maar……

Groetjes,
    Pico

#2805134 Quote

K kan me reuze goed voorstellen dat je t errug lang vind duren allemaal hoor..105 dagen is niet niks!
    Heel veel succes verder!
    Enne als ik jou was zou ik idd goed bij de huisarts aan de bel trekken, misschien een poging doen daar om een menstruatie op te wekken (ik bedoel daar heb je best medicijnen voor..)

gr simoon

#2805135 Quote

Hi Bea,

Ik vind zeker niet dat je zeurt…..tis juist fijn om je hart te kunnen luchten, dus van mij mag je dat zovaak doen als je wil.
    Ik ga voor je duimen meid…..laat even weten hoe t bij de huisarts was.

Dikke knuffel Flower

#2805136 Quote

hoi bea,je zeurt niet hoor!!!kan me heel erg goed voorstellen dat je het helemaal zat bent,ik zal voor je duimen gr manuela

#2805137 Quote

Neeeee is absoluut geen gezeur! >100 dagen is erg lang en ik denk dat we allemaal wel snappen hoe je je moet voelen. Ik hoop dat de dokter uitkomst kan bieden. Sterkte!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2805138 Quote

hoi bea!

jeetje zeg! ik zou nu onderhand 3x door het dak zijn gesprongen…..105 dagen…pffff om gek van te worden!! dat lijkt me nog erger dan iedere maand ongi worden! dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

ik hoop dat de dokter je eindelijk wat meer duidelijkheid kan gaan geven!!!

heel veel succes donderdag! laat ff horen hoe het gegaan is, en wat ie eventueel gaat doen….

xx kimpansee

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct