Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wanneer testen?

• Auteur

Hallo dames,

Allereerst GEFELICITEERD aan alle zwangeren!

Ik heb een vraagje.
    Vorige maand was mijn eerste ronde na de pil. Ik werd na 23 dagen ongi.
    Uitgaande van 23 dagen zou 16-9 mijn NOD zijn, maar …… nog steeds niks te zien.
    Nou heb ik op dinsdag of woensdag 2 weken geleden (8-9 ofzo) cervixslijm gehad. Dus ik maakte me nog niet zo druk. Maar inmiddels ga ik me toch het een en ander afvragen. Ik heb net wel ongeveer een uurtje krampjes gehad, maak er is nog niet eens een druppeltje bruin slijm te zien, ik stik van de pukkels, ik heb bij vlagen hele gevoelige tepels, ik ben bij vlagen 's avonds misselijk ook maagzuur, heb nergens trek in en voel me vol. Wat ik nou eigenlijk wil vragen is. Wanneer zal ik nou gaan testen, want de test is al in huis, (nog in de verpakking, goed he). Want officieel ben ik al 4 dagen over tijd, (uitgaande van 23 dagen dan.) En oh ja we hebben wel precies op het goede moment geklust.
    Wie o wie kan mij raad geven.

Alvast bedankt, groetjes gabrielle.

#2805139 Quote

Hi Gabrielle,
    Ik heb weer een berichtje onder het eerdere berichtje geplaats.

Ik hoop zo dat het raak is joh!
    Hou me op de hoogte!!

Liefs Bieb.

Ps krampjes, geen bloed, pukkels, gevoelige tepes had ik ook allemaal!!!!

#2805140 Quote

Ik ook maar werd toch ongi… Het zegt dus weinig. Als je het niet meer uithoudt gewoon die test doen! Is ie negatief dan koop je volgende week een nieuwe 🙂 Als deze methode te duur is zou ik tot dag 29 wachten omdat je eerste cyclus niet echt bepalend is.. ik werd na 36 dagen ongi maar hoop toch dat het volgende keer eerder raak is (of eigenlijk hoop ik natuurlijk dat ie helemaal weg blijft haha!).

Succes en wel de uitslag laten weten he! 🙂

Groetjes, Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805141 Quote

Het zegt weinig.
    Je lichaam kan er wel een half jaar over doen om weer een regelmatige cyclus te krijgen.
    Ik hoop voor je dat het raak is, maar ik zou er niet teveel op rekenen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct