Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mije (en anderen)

• Auteur

Hoi!

Ik lees nog niets van je dus ik ben wel benieuwd of het nu doorgezet heeft????

Je vroeg hoe het met mij is…. nou, tot een half uur geleden was ik helemaal hartstikke positief (tegen alle wetten van zelfbescherming in!). Ik voel namelijk al een paar dagen van alles en nog wat in mijn onderbuik en ook mijn borsten/tepels zijn anders dan anders. Beetje onwerkelijk gevoel van "zou het dit keer raak zijn". Dit alles werd vanochtend extra aangemoedigd door een temperatuur van 36.7 (terwijl ik de 2e helft ALTIJD op 36.4 zit)!!!

Maar…. een half uurtje geleden zag ik opeens die bekende roze sliertjes weer….. wat een domper!
    Helemaal zeker weten doe ik het niet omdat het voor mijn NOD eigenlijk nog wel erg vroeg is (zou die sliertjes pas op z'n vroegst woensdagavond verwachten, bij mij begint de ongesteldheid altijd een dikke dag van tevoren op die manier)…
    Dus, kortom, ik weet het niet, alhoewel mijn hoop inmiddels al weer met de noorderzon is vertrokken!!

Wordt vervolgd…

Liefs, Juul

#2805148 Quote

Gewoon nog even afwachten.. in het begin van de zwangerschap schijn je ook af en toe wat bloedverlies te kunnen hebben! Ik duim met je mee dat het raak is deze keer! Wanneer ga je testen? Donderdag?

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805149 Quote

Hai Juul,

Nou ik ben gewoon ongi hoor. Niks meer en niks minder dan dat. Pfoe, drama!
    Oh, ik hoop echt voor je dat het nu gelukt is en je ongi uitblijft!!! Hou me op de hoogte. Ik hoop het zo voor je!!! Dat zou natuurlijk echt geweldig zijn!
    xMije

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct