Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe staat het met de meiden die hun nod op 24 sep hebben?

• Auteur

dag meiden hoe,is het bij jullie nog een paar dagen,ik ben wel steeds misselijk,en nu de hele avond echt erg hoor,maar ja dat zegt niks natuurlijk,hoop dat het een keer raak is,anders gaan we naar ronde 9 veel sucses en duim voor jullie,gr manuela

#2805154 Quote

hoi Manuela,

Mijn NOD is pas eind september/ begin oktober. Net mijn vruchtbare periode gehad, met veel hard werken en weinig thuis, dus de kans op slagen is deze maand wel erg klein….
    Succes met afwachten, ik doe met je mee!

Liefs,
    Es

#2805155 Quote

HI Manuela,

Ik ga duimen voor je!!!
    MIjn nod is rond de 27e……en heb nu ook steeds vlagen misselijkheid en zuur. Tis een heel raar gevoel.

Ik wacht net als jij in spanning af.

Ik ga duimen voor je meid!!

Liefs Flower

#2805156 Quote

Wie weet lukt het jullie deze maand meiden! Ik help het jullie hopen.. ik moet helaas nog wat langer op mijn nod wachten omdat mijn eerste cyclus 36 dagen was.. bah.. hoop niet dat dat zo blijft!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

#2805157 Quote

bedankt meiden voor de goede woorden!!!ik hoop het ook,maar je wordt zo vaak teleurgesteld.ik heb al pijn in me onderrugen last in me onderbuik,heb ik nooit zo vroeg,dus ben erg bang dat ik eerder het gaat worden,ja of het is het andere,maar ja we kunnen niet anders dan afwachten sucses meiden ik duim ook heeeel hard voor jullie!!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct