Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Temperaturen

• Auteur

Hallo meiden!

Wil ff wat kwijt over temperaturen ik heb dat ook een tijdje vol gehouden alleen mijn temperatuur sprong de ene dag van bijv…36.5 naar 37.1 en weer terug ik had geen een maand dat ik een piek had ofzo ik ben er dan ook maar mee gestopt en gebruik nu alleen maar ovulatie testen.
    Heeft iemand dit ook?

#2805158 Quote

Ja, had ik ook. Je kon er geen peil op trekken en ik ben er dan ook mee gestopt. Nu gebruikte ik een oorthermometer en ik heb wel eens gehoord dat die niet zo betrouwbaar zijn voor dit doel.

Groetjes,
    Empé

#2805159 Quote

ik ben deze maand begonnen met temperaturen en bij mij zag je afgelopen weekend een duidelijke verhoging die nu al de vierde dag aanhoudt (is t dan al raak?). Ben heel benieuwd (NOD is op 1 okt.).
    Hoe zijn die ovulatietesten dan,zijn ze betrouwbaar en welk merk is o.k.?

groetjes, Mirza

#2805160 Quote

hallo,
    ik ben al een jaar bezig en ik heb ook eerst aan het temperaturen gegaan maar er was geen touw aan vast te knopen.
    Nu ben ik verleden maand begonnen met de clearblue ovulatietesten en ik ben daardoor gelijk zwanger geraakt het bleek dat ik een late eisprong had.
    Dus ik kan iedereen aanraden om dat eens te proberen.
    heel veel geluk verder.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct