Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

10332417

• Auteur
  • Cinn
    Bijdrager

.

Izzy
    Bijdrager
    #10332420 Quote

Korte mouw romper en mouwloos slaapzak. Geen sokken en broekje. Verschilt ook per kind/kamer. Was meer dan 26 graden op zn kamer en heel benauwd.

#10332421 Quote

Hier 11 weken en draagt alleen een romper en ligt ingebakerd in een xxl hydrofiele doek. 

#10332424 Quote

Hier ook 11 maanden! Slaapt met 23°C met een romper + pyjama + zomerslaapzak met mouwen en geen sokjes aan 

#10332426 Quote

Hier ruim 10 maanden. Slaapt met warm weer (23+ in z’n kamer) in een zomerslaapzak (1,0 TOG) met romper met korte mouwen. Iets kouder slaapt hij in een romper met korte mouwen + pyjama lange mouwen (alleen shirt). Als het 18 graden is bijv slaapt hij in een winterslaapzak (mouwen eraf), romper (altijd korte mouwen hier thuis) en een lange mouwen pyjama shirt.

Maar herken wat je zegt, vind het ook altijd heel lastig. Ben er dit jaar wel achter gekomen dat m’n zoontje niet zo’n koukleum is en slechter slaapt als we hem te warm kleden dan iets koeler (te koud vind ik weer zo klinken alsof het ons niets kan schelen haha). Hij zweet snel, probeer altijd te letten op of z’n nekje zweet. En heeeel soms denk ik toch shit, kouder dan ik had verwacht en dan leg ik een wollen dekentje over hem heen (het wiegdekentje dat we bij zijn geboorte gebruikten).

Phoenix
    Bijdrager
    #10332427 Quote

Hier ruim 8 maanden en hij draagt nu een romper met korte mouwtjes, een korte pyjama en een mouwloze zomer slaapzak. Het is rond de 20/21 graden op zijn kamer. 

read more image Lees ook: Alles over doorslapen
    #10332451 Quote

22°c is het warmst in ons huis, en dan draagt ze een romper+korte mouw en de winterslaapzak. Hoe kouder hoe meer kleding ze aan heeft. Het lijkt mij altijd vrij warm maar ze heeft nog nooit zweterig aangevoeld, gewoon een prettig nektemperatuurtje 🤭

Rcl
    Bijdrager
    #10332477 Quote
    1. Hydrogiele slaapzak met korte mouw  Romper en raam open 4 maanden

Eefvie
    Bijdrager
    #10332499 Quote

Ik vind dit ook heel lastig! Nu met de warmere nachten heeft ze een zomerslaapzak aan van 0.5 tog, een romper korte mouw en het pyamashirtje lange mouw. Toen afgelopen week de nachten nog wat warmer waren alleen de romper in de slaapzak. Ze heeft altijd een raam open in haar kamer. Is er ongeveer 20gr ’s nachts nu. 

Als wij naar bed gaan leg ik er nog een lakentje en dun dekentje over, alleen over haar beentjes. Ze is 8 maanden.  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct