Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben er weer eventjes

• Auteur

Hoi meiden,
    Hier ben ik weer eventjes, ben de laatste 2 a 3 weken er niet echt meebezig geweest, dit komt omdat ik er echt te veel mee bezig was en ik het toch eventjes moest verwerken dat het uiteindelijk nog niet raak was.
    Afgelopen weekend mijn eisprong gehad en we zijn ook niet echt aan vrijen toe gekomen, dus het zal deze maand ook wel niet raak zijn.
    Vorige week kreeg ik van mijn moeder te horen dat mijn tante baarmoeder kanker heeft en alles eruit moet, ze had ook een kinderwens maar die kan ze nu wel vergeten, dus had het er ook een beetje moeilijk mee, nou vertelde mijn moeder dat dat ook in de familie zit baarmoederkanker. Heb haar toen maar verteld dat mijn vriend en ik bijna een jaar bezig zijn voor een kindje en ze was natuurlijk heel erg blij, maar ja toen zei ze wel hou het in de gaten want jullie zijn al flinke tijd bezig, het maakt je toch een beetje bang nu ik dit gehoord heb. Mijn vriend en ik hebben het er thuis over gehad en we wachten dit jaar nog af en anders moeten we maar even met de HA overleggen.

Iedereen die zwanger is wil ik van harte feliciteren en geniet ervan.
    Iedereen die wacht op hun NODwil ik veel succes wensen en ik duim voor jullie allemaal !!

Tot gauw weer, liefs Belinda.

#2805170 Quote

hoi hoi,mijn schoonmoeder heeft ook baarmoederkanker,het is heel erg inderdaad,vindt het erg rot voor ,je,maar dat hoeft echt niet te betekenen dat jij het ook krijgt hoor,en er staat voor een zwangerschap een jaar,en weet niet wat er bij jou eventueel tussen gekomen is waardoor je bijv,er niet aan toe kwam om te klussen,ik zit in ronde 8 maar,heb veel elende gehad waardoor we er niet voor konden gaan.maar snap erg goed dat je bang bent,ik ben het ook af en toe hoor,maar laat de moed niet zakken en mocht er wel iets wezen waardoor je kinderwens eventueel niet zo lukken op de gewone manier,ze zijn nu zo ver dat er genoeg andere manieren zijn,ik wil je heel veel sterkte wensen,gr manuela

#2805171 Quote

Wat een naar bericht om te krijgen.. maar ja, het zegt inderdaad niets over jouw situatie. Goed dat je zoveel geduld kan opbrengen! Jij ook veel succes en ik duim voor je dat het voor het eind van het jaar raak is!

Groetjes Aurora
    aurora.web-log.nl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct